نخستین هلدینگ سلامت کشور با هدف سرمایه‌گذاری در حوزه خدمات پزشکی و درمان و سایر شرکت‌ها در بازار سرمایه با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی، تا نیمه بهمن ماه آماده پذیره‌نویسی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۵۲۷۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تجارت نیوز ، نخستین هلدینگ سلامت کشور با هدف سرمایه‌گذاری در حوزه خدمات پزشکی و درمان و سایر شرکت‌ها در بازار سرمایه با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی، تا نیمه بهمن ماه آماده پذیره‌نویسی می‌شود.

تعدادی از فعالان جامعه پزشکی و بازار سرمایه در جلسه‌ای با وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاون سازمان بورس اوراق بهادار، سازوکار راه‌اندازی و پذیره‌نویسی نخستین هلدینگ حوزه سلامت کشور را تشریح کردند که با موافقت وزیر اقتصاد، مقدمات اجرایی آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن موافقت با معرفی این هلدینگ به بازار سرمایه، بر تلاش به منظور پذیره‌نویسی این طرح تا دهه فجر امسال تاکید کرد.

پذیره نویسی هلدینگی در حوزه پزشکی و سلامت بزودی در بورس

این طرح به دنبال آن است تا با بهره‌گیری از نیروهای توانمند جامعه پزشکی کشور شامل پزشکان و پرستاران و جذب سرمایه‌های مالی آنها، ظرفیت تازه‌ای در زمینه ارائه خدمات بهداشت، درمان و سلامت کشور ارائه داده و به محلی مطمئن برای جذب نقدینگی و سرمایه‌گذاری جامعه پزشکی کشور تبدیل شود.

طبق مذاکرات صورت گرفته، به زودی فرآیند پذیره‌نویسی هلدینگ سلامت ایرانیان برای سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی جامعه پزشکی کشور آغاز شده و آماده عرضه در بازار سرمایه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها