رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه حادثه غرق‌شدن مادر و فرزند، در سد زمزم برنجستانک سوادکوه ‌شمالی با غرق‌شدن پسر حدود ۷ ساله همراه بود، گفت: مادری برای نجات فرزند اقدام کرد، با همکاری کارکنان سد، نجات یافت.
کد خبر: ۱۲۹۵۲۵۵
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، ذات‌اله فغانی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه‌شمالی از وقوع حادثه غرق‌شدن مادر و فرزند در سد زمزم برنجستانک سوادکوه شمالی خبر داد و گفت: با گزارش مرکز EOC هلال احمر استان با شماره ۱۱۲ و با در‌خواست پشتیبانی مرکز اورژانس، یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات شیر‌گاه و یک تیم پشتیبان از پایگاه جوارم به محل حادثه اعزام شدند.
 
جزئیات غرق‌شدن کودک در سد برنجستانک سوادکوه‌شمالی/ مادر نجات یافت
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه‌شمالی، افزود: وقوع حادثه در ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه روز ۲۶ آذر‌ماه آغاز و تا ساعت ۲۰ همان‌روز در مکان سد زمزم برنجستانک ادامه یافت.
وی با اشاره به اینکه حادثه غرق‌شدن مادر و فرزند در سد زمزم برنجستانک سوادکوه ‌شمالی با غرق‌شدن پسر حدود ۷ ساله همراه بود که مادر برای نجات فرزند اقدام کرد که با همکاری کارکنان سد، نجات یافت.
فغانی‌نژاد، خاطر نشان کرد: پس از چندین ساعت جست‌و‌جو، جسد پسر بچه ۷ ساله توسط ناجیان غریق هیأت نجات غریق اداره ورزش و جوانان پیدا و تحویل مقامات قضایی و انتظامی شده است.
مادر حادثه‌دیده توسط اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان رازی قائمشهر انتقال داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها