بعضی دخترها شکایتشون تو رابطه اینه که نمی‌تونن با شریک عاطفیشون حرف بزنن چون معمولا تهش می‌رسه به دعوا یا مثلا می‌گن: «دیدم که با دوستاش حرف می‌زنه، تا به من می‌رسه کم حرف می‌شه» و … . از این مدل شکایت‌ها تو روابط عاطفی زیاده، برای همین در این پست می‌خوایم یاد بدیم که چطور با آقایون صحبت کنید که به حرف‌هاتون گوش بدن.
کد خبر: ۱۲۹۴۸۹۰

نمیشه با آقایون حرف زد!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو عشق ، بعضی دخترها شکایتشون تو رابطه اینه که نمی‌تونن با شریک عاطفیشون حرف بزنن چون معمولا تهش می‌رسه به دعوا یا مثلا می‌گن: «دیدم که با دوستاش حرف می‌زنه، تا به من می‌رسه کم حرف می‌شه» و … . از این مدل شکایت‌ها تو روابط عاطفی زیاده، برای همین در این پست می‌خوایم یاد بدیم که چطور با آقایون صحبت کنید که به حرف‌هاتون گوش بدن.

مهارت‌های کلامی

طبق تحقیقات انجام شده تو حوزه نوروساینس، عموما قسمت کلامی مغز خانم‌ها بزرگ‌تر از آقایونه، به همین دلیل مهارت‌های کلامی بالاتری نسبت به آقایون دارن. یکی از اعتراض‌های خانم‌ها تو روابطشون هم مربوط به همین قسمته. چرا درست حرف نمی‌زنه؟ یا چرا نمی‌گه دوستت دارم و … .

اول رابطه که خوب بود

خیلی وقت‌ها، وقتی در مورد مساله مهارت‌های کلامی به خانم‌ها توضیح داده می‌شه، می‌گن: «اول رابطه که خوب بود! الان یه دفعه نمی‌تونه حرف بزنه؟؟!!». خب واقعیت اینه که اول رابطه می‌خواست شما رو جذب کنه، اینه که از تمام توانش استفاده کرده، الان که دیگه جذب شدید، شاید اینقدر لازم نمی‌دونه که تلاش کنه!

طریقه صحبت کردن با آقایان

تفاوت‌های مرد و زن

همونطور که گفته شد، بین مغز زنانه و مغز مردانه، تفاوت‌هایی هست که توی ارتباطات هم خودش رو نشون می‌ده. وقتی شما این تفاوت‌ها رو بشناسید، می‌تونید راحت‌تر با شریک عاطفیتون صحبت کنید. در ادامه، با توجه به این تفاوت‌ها چند نکته کاربردی در مورد نحوه صحبت کردن، به شما آموزش خواهیم داد.

از احساساتتون بگید

آقایون توانایی بالایی تو بحث منطقی دارن، به همین دلیل وقتی بهشون می‌گید: « از جاده چالوس بریم شمال»، می‌تونن هزارتا دلیل بیارن که جاده فیروزکوه بهتره! اما وقتی شما از احساستون حرف بزنید، احتمال اینکه موافقت کنن خیلی بیشتره، چون شما از احساس حرف زدید؛ مثلا: «دوست دارم از جاده چالوس بریم، چون دلم هوای طبیعتش رو کرده».

انتخاب بدید

آدم‌ها به طور کلی، در مقابل درخواست‌های دیگران راحت‌ترین چیزی که تو لحظه به ذهنشون میاد رو می‌گن، مثلا در جواب: «بریم بیرون یکم هوا بخوریم؟»، ممکنه بگن حوصله ندارن یا … ؛ اما زمانی که بهشون انتخاب بدید، در عین محدود کردن انتخاب‌هاشون، بهشون اجازه دادید خودشون تصمیم بگیرن. مثلا بگید: «حوصلم سر رفته، به نظرت بریم پارک یا سینما؟»

لحن درست استفاده کنید

یکی از جذابیت‌های خانم‌ها در رابطه، آرامش بخشیدنشونه. شما می‌تونید با تن صدا و زبان بدنتون، این آرامش رو به کسی که دوست دارید هدیه بدید. این مساله باعث می‌شه که بیشتر بخواد با شما صحبت کنه؛ پس، سعی کنید تو گفت‌وگوهاتون از لحن پرخاشگرانه، استفاده نکنید.

توانمندیش رو هدف قرار ندید

قطعا هیچ‌کس دوست نداره بشنوه که از عهده کاری برنمی‌یاد؛ اما این مساله در آقایون خیلی خیلی بیشتره، به خصوص در موارد مردونه؛ مثلا، استفاده از جملاتی شبیه به این، توانمندی فرد مقابل رو زیر سوال می‌بره و این توی تمایلش به ارتباط با شما، تاثیر زیادی می‌گذاره: «نوشابه رو بده خودم، تو نمی‌تونی بازش کنی!».

جملات درست استفاده کنید

چت کردن تو تلگرام یا واتس‌اپ، یه سری محدودیت‌ها داره و اون اینه که شما نمی‌تونید لحن کلام و زبان بدن خودتون رو همراه کلامتون بفرستید؛ پس استفاده درست از واژه‌ها، اهمیت پیدا می‌کنه. دوره «جذب مرد با موبایل»، با توجه به تفاوت‌های مردان و زنان، به شما یاد می‌ده که چطور از جملات درست در ارتباطاتتون استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها