رییس اتحادیه صنف دارندگان قناد و شیرینی در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

شیرینی شب یلدا؛ بدون افزایش قیمت / مردم برای شکایت مربوط به قنادی ها با این شماره تماس بگیرند

رییس اتحادیه قنادان می گوید قیمت انواع محصولات شیرینی و قنادی برای بلندترین شب سال تغییری نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۹۴۸۱۱

به گزارش جام جم آنلاین ؛ علی بهرمند رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران در گفت و گو با جام جم آنلاین عنوان کرد:کرونا وضعیت بازار قنادی را به هم ریخته بود اما اکنون به یک آرامش نسبی رسیده است.

بهرمند افزود: شب یلدا یکی از مهم ترین مناسبت های ما در طول سال به شمار می رود و بسیاری از مردم برای این شب حتما خرید می کنند.

وی گفت: کوچک تر شدن سفره مردم باعث ریزش مشتری برای صنف ما شده است. البته این موضوع برای تمامی اصناف صادق است.

رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی یادآور شد: صنف قنادی اکنون یک موضوع تفننی و لوکس به شمار می رود و مردم   می گویند اگر شیرینی هم نخورند اتفاق خاصی نمی افتد.

بهرمند اذعان داشت: برای مناسبتی مثل شب یلدا حتما مردم خریدهای بیشتری در این صنف خواهند داشت. اکنون همکاران در صنف آماده عرضه محصولات برای شب یلدا هستند و هیچ مشکلی بابت مواد اولیه وجود ندارد.

وی گفت: البته اکنون همچنان مشکل روغن داریم که یک مقدار از آن از سوی دولت به ما داده شد که در حال توزیع آن هستیم. امیدواریم شرایط خیلی بهتر از این شود. 

رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی ادامه داد: ما به هیچ عنوان برای شب یلدا با افزایش قیمت انواع محصولات صنف خودمان مواجه نیستیم. قیمت های مصوب در اختیار مغازه داران و اعضای صنف قرار گرفته است و باید رعایت شود.

بهرمند تاکید کرد: سازمان صنعت استان این مصوبه را اوایل سال به صنف قنادان ابلاغ کرد و باید رعایت شود.

این مقام مسئول بیان داشت: اتحادیه برای شب یلدا نظارت های کافی را خواهد داشت. اگر تخلفی در رابطه با گران فروشی، کم فروشی و یا بی کیفیتی و اصلا هرگونه تخلف دیگری صورت گرفت شهروندان می توانند با خود اتحادیه تماس بگیرند.

رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی در ادامه گفت:در صورت گزارش به اتحادیه، سعی بر آن است که در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به شکایت اقدام شود. شهروندان تهرانی شکایت های خود را در تماس با شماره تلفن 26944411 و یا 26944499 اطلاع بدهند.

بهرمند در پایان گفت: شهروندان در خریدهای خود نهایت دقت را داشته باشند و از واحدهایی خرید کنند که پروانه کسب داشته باشد. البته نظارت کافی به این واحدها وجود دارد  و خوشبختانه قنادان به نحو احسن شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنند و حتی اقداماتی بیش از آن انجام می دهند؛ همانند توزیع ماسک و دستکش بین مشتریان.  

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها