خودروی سواری پراید حین حرکت در پارکینگ مجتمع مسکونی به علت نبود حفاظ مناسب از طبقه همکف به رمپ پارکینگ طبقه منفی یک مجتمع سقوط کرد و آتش‌نشانان سه سرنشین محبوس شده خودرو شامل پدر و مادر و نوزاد ۵ ماهه را نجات دادند.
کد خبر: ۱۲۹۴۸۰۳
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 7:19 صبح امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از سقوط یک دستگاه خودرو سواری داخل یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان شریعتی، خیابان مهران، خیابان چراغی خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله پس از دریافت اطلاعات، آتش‌نشانان ایستگاه 96 و گروه امداد و نجات 6 را عازم محل حادثه کرد.
 
نجات نوزاد ۵ ماهه پس از سقوط پراید در پارکینگ
اکبر فرمانی؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید حین حرکت در پارکینگ یک مجتمع مسکونی به علت نبود حفاظ مناسب از طبقه همکف به رمپ پارکینگ طبقه منفی یک مجتمع سقوط کرد و بر روی سقف واژگون شد.
وی ادامه داد: به هنگام وقوع این حادثه سه سرنشین شامل زن و شوهر 33 و 36 ساله و یک نوزاد پنج ماهه داخل خودرو بودند که در پی سقوط خودرو هرسه نفر داخل اتاقک آن گرفتار شده و قادر به خروج از خودرو نبودند.
این افسر آماده آتش‌نشانی تصریح کرد: سرنشینان این خودرو پیش از رسیدن آتش‌نشانان با کمک ساکنان مجتمع مسکونی از خودرو خارج شده و به محل امنی انتقال داده شدند.
فرمانی افزود: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی، جریان برق خودرو را قطع کرده و با استفاده از ابزار مخصوص، این وسیله‌نقلیه را به حالت اولیه بازگرداندند.
 
نجات نوزاد ۵ ماهه پس از سقوط پراید در پارکینگ
وی خاطرنشان کرد: در جریان این حادثه، سرنشین زن از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی جدی شد که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.
افسرآماده منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی با اشاره به مساعد بودن حال دو سرنشین دیگر، بیان کرد: آتش‌نشانان پس از تحویل تنها مصدوم این حادثه به عوامل اورژانس، با استفاده از نوار هشداردهنده اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کردند.
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ کارشناسان آتش‌نشانی در این رابطه توصیه می‌کنند که ساکنان مجتمعهای مسکونی برای ایمنی بیشتر پارکینگهای طبقاتی از حفاظ مناسب و محکم استفاده کرده و همچنین برای مشخص کردن مسیر ورود و خروج از علایم راهنمایی شبرنگ‌دار استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها