حوادث گلستان؛ گروگانگیری

نجات گروگان 3ساله از چنگ آدم‌ربایان

افرادی که اقدام به ربودن کودک ۳ ساله در علی آباد کرده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهشان در کردکوی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۹۴۷۵۴
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از ایران آنلاین، فرمانده انتظامی استان گلستان در تشریح این خبر گفت: به دنبال مراجعه حضوری یکی از شهروندان در ساعت ۱۳ روز گذشته به کلانتری ۱۳ علی آباد کتول، مبنی بر ربوده شدن فرزند ۳ ساله اش، بلافاصله مراتب در دستور کار، گروه ویژه‌ای از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
آدم ربایی در علی آباد، دستگیری آدم ربایان در کردکوی
سردار سعید دادگر افزود: طی بررسی‌های اولیه مشخص شد، کودک ربوده شده در کوچه مشغول بازی با دوستانش بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه زانتیا ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل شده است.
وی با بیان اینکه متهمان طی تماس تلفنی با خانواده کودک درخواست مبلغ ۵ میلیارد ریال وجه نقد کرده بودند، گفت: تحقیقات فنی و میدانی پلیس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه موفق شدند به سرنخ‌هایی از آدم ربایان رسیده و مخفیگاه آنان را در شهرستان کردکوی شناسایی کنند.
سردار دادگر افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، ماموران موفق شدند خودرو متهمان را حین ورود به مخفیگاهشان متوقف و ضمن آزادی کودک ۳ ساله که در خودرو حضور داشت، هر ۲ گروگانگیر را دستگیر کنند.
وی با اشاره به تحویل کودک به خانواده اش، گفت: آدم ربایان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی عنوان کردند.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس و مقابله قاطعانه با مخلان نظم و امنیت جامعه، افزود: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها