حادثه گیر کردن زن مسنی در پله برقی واقع در بزرگراه نواب منجر به مرگ وی شد.
کد خبر: ۱۲۹۴۵۱۳
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از میزان،  ساعت ۰۷:۳۸ دقیقه صبح امروز شهروندان طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از وقوع این حادثه خبر دادند که با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۹۵، ۹۶ و گروه امداد ونجات ۶ به محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه نواب، بین جوادیه و بوستان ولایت اعزام شدند.
 
گیر کردن دست زن ۷۵ساله  در پله برقی منجر به مرگ شد
احمد علی زارع تیموری رییس ایستگاه ۳۵ آتش نشانی تهران که به اتفاق آتش نشانان در محل حادثه حضور یافته بود، دراین خصوص گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد که پیرزن ۷۵ ساله‌ای در بخش خروجی پله برقی که بر روی بزرگراه قرار داشت، افتاده و قسمتی از دست و لباس این زن مسن نیز در انتهای پله گیر کرده بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق این پله برقی، همزمان با درخواست حضور عوامل اورژانس در محل حادثه، با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به ایجاد فضای مناسب کرده و در ادامه نیز دست و لباس این شخص را از زیر پله آزاد کردند.
زارع تیموری خاطرنشان کرد: پس از عملیات رها سازی فرد حادثه دیده توسط آتش نشانان، عوامل اورژانس به معاینات اولیه پزشکی پرداختند که متاسفانه مشخص شد این زن ۷۵ ساله در این حادثه جان باخته بود.
رییس ایستگاه آتش نشانی درخاتمه با اشاره به این که علت بروز این حادثه مرگبار هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، افزود: نیرو‌های آتش نشانی در ادامه عملیات خود اقدام به ایمن سازی محل حادثه کرده و سپس فرد متوفی را جهت بررسی بیشتر جزئیات این حادثه و نیز علت مرگ تحویل عوامل نیروی انتظامی دادند تا به پزشکی قانونی انتقال یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها