حوادث آذربایجان‌غربی؛ امداد رسانی

کوهنوردان ناپدید شده در ارتفاعات تکاب، نجات یافتند

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی، از آغاز چهارمین روز جستجو برای یافتن فرد گرفتار شده در بهمن ارتفاعات سیاه سنگ در رشته کوههای بینالود گلمکان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۴۴۹۱
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین فارس از مشهد، غلامرضا صیادی گفت: این فرد از عصر جمعه هفته گذشته بر اثر سقوط از ارتفاع در کوههای قله سیاه‌سنگ از رشته کوههای بینالود در منطقه روستای کلاته قیاس گلمکان، در بهمن گرفتار و پس از هماهنگی امدادگران اعزامی هلال احمر استان با تیم هیات کوهنوردی، عصر جمعه عملیات تجسس با حضور ١٢ امدادگر آغاز شد.
 
چهارمین روز جستجوی فرد گرفتار در بهمن توسط امدادگران در بینالود
وی ادامه داد: دیروز نیز جست و جو برای یافتن وی در سومین روز با حضور ۱۱ نجاتگر تازه نفس و ۹ نفر از کوهنوردان اعزامی که شب گذشته را نیز در کمپ ویژه‌ در کوهستان برفی گذراندند ادامه یافت.
معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: بعد از اطلاع رسانی، تیم امداد کوهستان پایگاه دولت آباد چناران، به همراه یک گروه امدادی از هیات کوهنوردی خراسان رضوی به منطقه اعزام شدند.
صیادی افزود: باتوجه به حجم زیاد بهمن و انباشت برف هنوز این فرد گرفتار در بهمن پیدا نشده است.
رییس جمعیت هلال احمر چناران هم گفت: فرد گرفتار شده، علاءالدین رحمتی و ۴۷ ساله است که همراه چهار نفر دیگر از همنوردان خود در حال فرود از ارتفاعات سیاه سنگ چشمه سبز بود که سقوط کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها