تایسون فیوری در بوکس قهرمان شد و از دنیای بوکس خداحافظی کرد

خداحافظی جیپسی کینگ از رینگ +فیلم

قرار است در سال 2021 شاهد برگزاری گران ترین مسابقه تاریخ ورزش جهان باشیم.
کد خبر: ۱۲۹۴۴۸۳

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید مروری بر مهم ترین اخبار غیرفوتبالی 24 ساعت اخیر است.

*گران ترین مسابقه تاریخ ورزش جهان در راه است. سال 2021 آنتونی جاشوآ و تایسون فیوری که هر دو انگلیسی هستند در ورزشگاه 90 هزار ومبلی مسابقه بوکس سنگین وزن جهان را برگزار خواهند کرد که گران ترین مسابقه ورزشی تاریخ لقب می گیرد. این مسابقه بوکس حداقل 500 میلیون پوند کسب درآمد خواهد داشت. جاشوآ به تازگی در یک مسابقه بوکس موفق به شکست یک بوکسور بلغاری به نام پلوف شده است.

*یک راننده هلندی به نام مکس فرستاپن قهرمان فرمول یک ابوظبی شد. این راننده عضو تیم ردبول است. پس از فرستاپن، والتری بوتاس فنلاندی و لوئیس همیلتون انگلیسی هر دو از تیم مرسدس از خط پایان گذشتند.

*رقابت های گلف اوپن زنان آمریکا گران ترین و نجومی ترین رقابت هایی است که در روزهای منتهی به سال 2021 برگزار می شود. برنده این مسابقه جایزه 5 میلیون و 500 هزار دلاری را تصاحب خواهد کرد. یک گلف باز ژاپنی در این رقابت ها پیشتاز است. گلف اوپن زنان به میزبانی تگزاس برگزار می شود.

*تعدادی از کارگران زن فیلیپینی مقیم هنگ کنگ برای سرگرمی و البته پشت سر گذاشتن موقتی مشکلات و ناراحتی های زندگی خود یک تیم کریکت تشکیل دادند. اما این اتفاق بلافاصله بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و حالا این تیم چندین اسپانسر قدرتمند پیدا کرده است و قرار است این کارگران فقیر فیلیپینی به رقابت های بین المللی هم اعزام شوند.

*دیویسون فیگوردو مبارزه 32 ساله و برزیلی رشته UFC با شکست دادن مورنوی مکزیکی پیروزی ارزشمندی در این رقابت ها به دست آورد. فیگوردو با این پیروزی به بیستمین برد خود در این رقابت ها دست یافت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها