ثریا آقایی از کسب سهمیه المپیک در بدمینتون می‌گوید

چیزی شبیه معجزه

گزیده ای از مهم ترین اخبار دنیای ورزش را در جام جم آنلاین بخوانید.
کد خبر: ۱۲۹۴۲۴۰

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید مروری بر مهم ترین اخبار دنیای ورزش در چند خط است:

*نبرد بزرگ آنتونی جاشوآ و کوبرات پلوف در رینگ بوکس با برتری جاشوآ به پایان رسید. این بوکسور انگلیسی بابت این نبرد 10 میلیون پوند و حریف بلغاری و شکست خورده اش سه میلیون پوند پول گرفتند.

*افرن ریز بیلیارد باز 66 ساله فیلیپینی عنوان پردرآمدترین ورزشکار این رشته را در سال 2020 به خود اختصاص داد. این بیلیاردباز در سالی که گذشت در مجموع دو میلیون دلار از تورنمنت های مختلف کسب درآمد کرد.

*مجله ریسر در گزارشی به تبعیض های نژادی که رسانه های متعدد بین ورزشکاران سفیدپوست و سیاه پوست قائل می شوند پرداخته است. عکس و مطالب مربوط به ورزشکاران سیاه پوست همچنان خیلی کمتر از سفیدها در جراید و رسانه ها کار می شود و این نشان می دهد که افکار پوسیده تاریخ مصرف گذشته در رسانه های به اصطلاح مدرن هنوز دیده می شود. این تبعیض به خصوص در رشته هایی همچون شنا، ژیمناستیک، والیبال، والیبال و گلف مشهود است.

*نواک جوکوویچ تنیسور صرب که در سال 2020 به کرونا هم مبتلا شد عنوان برترین تنیسور سال جهان را به دست آورد.

*سایت اینساید اسپورت خبر داد که به دنبال حذف کاراته از المپیک احتمالا رشته های تکواندو و بوکس هم از این رقابت ها حذف شوند.

*دیلی استار خبر داد که چند ورزشکار مطرح و درجه یک بریتانیا همانند اندی مورای تنیسور، مک گرگور رزمی کار و ... خارج از نوبت واکسن کرونا خواهند زد.

*کنتو موموتا بدمینتون باز ژاپنی در سال 2020 با کسب درآمد 506 هزار و 900 دلار عنوان پردرآمدترین بازیکن این رشته را به دست آورد.

*مایکل فلپس شناگر افسانه ای المپیک به زودی در یک فیلم ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم هالیوودی درباره تبانی های موجود در ورزش است.

*روسیه پردرآمدترین لیگ والیبال دنیا را در اختیار دارد. حداقل چهار بازیکن با قراردادهای بالای یک میلیون دلار در این لیگ بازی می کنند.

*مارس 2021 قرار است رقابت های دوومیدانی روی یخ در آلاسکا برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها