حوادث آذربایجان شرقی ؛ سوانح رانندگی

هفت مصدوم در پی سانحه‌ی رانندگی محور "مرند-جلفا"

فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: در پی واژگونی یک مینی بوس در جاده قدیم "کرج-هشتگرد" ۱۳ نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۱۲۹۳۹۹۸
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین، سردار "عباسعلی محمدیان"  با اعلام این خبر، اظهارداشت: روز گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده قدیم "کرج - هشتگرد" حوالی زیرگذر "قاسم آباد"، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.
 
 
واژگونی خونین مینی بوس در جاده قدیم
وی افزود: در بررسی های ماموران مشخص شد یک دستگاه مینی بوس با ۱۸ سرنشین به دلیل نقص فنی و خراب بودن چراغ خودرو که موجب ناتوانی راننده در کنترل آن شده، دچار واژگونی شده است.
فرماندهی انتظامی استان البرز بیان کرد: در این حادثه ۱۳ نفر از سرنشینان مینی بوس مجروح شدند که با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: خوشبختانه ۹ نفر از مصدومان این حادثه رانندگی به صورت سرپایی مداوا شده و ۴ نفر نیز در بخش های بیمارستانی بستری شدند.
سردار "محمدیان" یادآور شد: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را "نقص فنی خودرو" و "عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه" اعلام کرده اند.
فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه های پلیس، از وقوع حوادث این چنین پیشگیری می کند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها