بنی گانتس رئیس حزب آبی‌سفید رژیم صهیونیستی گفت: در صورت برگزاری انتخابات جدید، بنیامین نتانیاهو دیگر نخست وزیر نخواهد شد.
بنی گانتس رئیس حزب آبی‌سفید رژیم صهیونیستی گفت: در صورت برگزاری انتخابات جدید، بنیامین نتانیاهو دیگر نخست وزیر نخواهد شد.
کد خبر: ۱۲۹۳۹۶۷

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صد‌ا‌و‌سیما،پایگاه اینترنتی الرساله‌نت گزارش داده رئیس حزب آبی سفید رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه از شنیدن دروغ‌ها خسته شده ایم، گفت: در صورت برگزاری انتخابات جدید، بنیامین نتانیاهو دیگر نخست وزیر نخواهد شد.

بنی گانتس در پیامی در شبکه‌های اجتماعی گفت: «اگر انتخابات برای چهارمین بار برگزار شود، می‌دانم که نتانیاهو دیگر نخست وزیر نخواهد شد. او هم باید از این موضوع آگاه باشد.»


گانتس افزود: «از تمایل به خدمت به ساکنان اسرائیل در کابینه دست برنداشته ایم؛ اما من و همکارانم از شنیدن دروغ‌ها خسته شده ایم.»

 

گانتس: نتانیاهو نخست وزیر بعدی ما نخواهد بود
 
اسرائیل نشنال نیوز نوشت: رئیس حزب آبی و سفید، بنیامین نتانیاهو را هدف حمله قرار داد و گفت پس از انتخابات بعدی، وی دیگر نخست وزیر نخواهد بود.

بنی گانتس در مطلبی در فیس بوک نوشت: به خاطر ملاحظات شخصی نتانیاهو، ما به سوی برگزاری انتخابات می‌شتابیم. می‌دانم در پایان چهارمین مبارزات انتخاباتی، نتانیاهو دیگر نخست وزیر اسرائیل نخواهد بود و وی نیز باید این را بداند.
 
گانتس افزود: ما تمایل خود را برای خدمت به اسرائیلی‌ها در یک کابینه کارآمد از دست نداده ایم، اما من و دوستانم از دروغ‌ها خسته شده ایم. نتانیاهو باید به تعهداتش در برابر اسرائیلی‌ها عمل کند، تعهداتش در زمینه بودجه، تشکیل کابینه متحد کارآمد و تعهد به این که کسی جانشین وی شود.
به گفته گانتس، این تنها راه برای نشان دادن آن است که اسرائیلی‌ها به خاطر محاکمه‌ای که در انتظار نتانیاهو است، گروگان گرفته نشوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها