یک روزنامه رژیم صهیونیستی از هک شدن یکی از سایت‌های بزرگ خدمات برنامه نویسی سایت‌های گمرگی در فلسطین اشغالی خبر داد.
یک روزنامه رژیم صهیونیستی از هک شدن یکی از سایت‌های بزرگ خدمات برنامه نویسی سایت‌های گمرگی در فلسطین اشغالی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۳۸۲۹

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تسنیم، روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی خبر داد بعد از شرکت شیربیت امروز خبرهایی از هک شدن شرکت "آمیتال" به گوش می رسد که در زمینه فروش خدمات برنامه نویسی برای اپلیکشن ها و سایت های خدمات گمرکی  فعالیت می کند.

روی روبنشتاین نویسنده این گزارش فاش کرد ، بعد از آن که مسئولین شرکت بیمه شیربیت بعد از پایان تخلیه اطلاعات سرورهایشان از حمله هکرها مطلع شدند ، شرکت امیتال اعلام کرد در حال حاضر در حال مقابله با تلاش هکرها بوده، اما از هویت هکرها و خواسته های آنها!! اطلاعاتی ندارد.

بر اساس اطلاعاتی که یدیعوت احارانوت موفق به جمع آوری آن شده است ، تقریبا هر یک ساعت یک بار تهاجمی علیه سرورهای این مجموعه صورت می پذیرد و هر بار نیز شدت این حملات افزوده می شود و با وجود آن که این حملات اولین بار دو هفته پیش رصد شده است، اما حتی با کمک نهاد مقابله سایبری اسرائیل هم موفق به متوقف کردن آن نشده اند و این امر باعث بروز اختلالاتی در عملکرد بخش های مختلف سامانه آن شده است.

از سوی دیگر در حاشیه تخلیه  اطلاعات سرورهای شرکت بیمه شیربیت یکی از مسئولین این شرکت به احارانوت گفت : آن چه ما از آن اطمینان حاصل کردیم آن است که گروه بلاک شادو که مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته است به دنبال کسب  پول نیست بلکه هدف اصلی از  این اقدام ایجاد هرج  ومرج و بی ثباتی در جامعه  و بی اعتماد سازی علیه ساختار مالی اسرائیل است.‎

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها