آرسنال به ششمین پیروزی خود در لیگ اروپا رسید و رکورد بُردهای کامل خود را حفظ کرد و دیدار ناپولی و رئال سوسیداد هم با نتیجه تساوی به پایان رسید.
کد خبر: ۱۲۹۳۶۰۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، هفته ششم و پایانی مسابقات فوتبال لیگ اروپا از ساعت 21:25 امشب (چهارشنبه - به وقت ایران) آغاز شد.

 

در گروه A، رُم در بلغارستان به مصاف زسکا صوفیه رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. تیاگو رودریگس در دقیقه 5 و علی سوو در دقایق 34 و 55 برای تیم میزبان گلزنی کردند و توماسو میلانسه در دقیقه 22، تنها گل رُم را به ثمر رساند. شاگردان فونسکا با وجود این شکست، با 13 امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کردند. یانگ بویز هم با پیروزی مقابل کلوژ با کسب 10 امتیاز، به عنوان تیم دوم گروه به دور بعدی رقابت‌ها رسید.

 

آرسنال که صعود و صدرنشینی خود را قطعی کرده بود، در گروه B با نتیجه 4 بر 2 مقابل داندالک پیروز شد و رکورد صد درصد بُرد خود را حفظ کرد. جردن فلورس در دقیقه 22 و سین هواره در دقیقه 85 دروازه توپچی‌ها را گشودند و ادوراد انکتیا در دقیقه 12، محمد الننی در دقیقه 18، جوزف ویلوک در دقیقه 67 و فولارین بالوگون در دقیقه 80 برای آرسنال گلزنی کردند. مولده به همراه شاگردان آرتتا به مرحله حذفی صعود کرد.

 

در گروه F ناپولی با تساوی یک - یک مقابل رئال سوسیه‌داد متوقف شد. پیوتر زیلینسکی در دقیقه 35 برای شاگردان جنارو گتوسو گلزنی کرد و ویلیان ژوزه در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشاند. ناپلی‌ها با این تساوی 11 امتیازی شدند و به عنوان صدرنشین، به جمع 32 تیم دور آتی راه یافتند. سوسیه‌داد هم با 9 امتیاز با توجه به شکست آلکمار، به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی مسابقات رسید.

 

  شکست غیر منتظره رُم و صعود رئال سوسیداد با تساوی برابر ناپولی در دقایق پایانی

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها