با وجود ناکامی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، مدیران این باشگاه انگلیسی همچنان پشت سرمربی نروژی خود هستند.
کد خبر: ۱۲۹۳۵۷۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، تیم فوتبال منچستریونایتد سه‌شنبه شب با ارائه یک بازی ناامیدکننده مقابل لایپزیگ و قبول شکست ۳-۲ مقابل این تیم آلمانی از صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماند و راهی لیگ اروپا شد. تداوم فراز و نشیب شیاطین سرخ در رقابت‌های فصل جاری سبب شد تا بار دیگر جایگاه اولگنار سولسشایر در این تیم به خطر بیفتد.

 

  حمایت مجدد سران منچستریونایتد از سولشر

 

نشریه «دیلی‌میل» انگلیس، اما مدعی شد؛ با وجود حذف منچستریونایتد از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، مدیران این باشگاه انگلیسی تصمیم گرفته‌اند به حمایت از سرمربی نروژی خود ادامه دهند، این در حالی است که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پیشین تاتنهام گزینه‌ای در دسترس برای جانشینی سولسشایر است.

 

طبق این گزارش، حتی در صورتی که منچستریونایتد در بازی شنبه شب خود مقابل منچسترسیتی تن به شکست دهد، مدیران باشگاه منچستریونایتد به حمایت خود از سولشر ادامه خواهند داد و قصد دارند به برنامه طولانی‌مدتی که با این سرمربی نروژی برای خود ترسیم کرده‌اند، متعهد بمانند.

 

منچستریونایتد در حالی شنبه شب در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس پذیرای منچسترسیتی هفتم جدولی است که در حال حاضر خود با ۱۹ امتیاز و یک بازی کمتر در رده ششم جدول این رقابت‌ها است و با تاتنهام صدرنشین پنج امتیاز اختلاف دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها