سربازان گمنام امام زمان (عج) استان سیستان و بلوچستان در سه عملیات جداگانه در ۲ روز گذشته با انهدام سه باند بزرگ موادمخدر حدود ۶ تن موادافیونی سنتی و صنعتی از آنها کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۱۲۹۳۳۲۷
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشراف لازم سه باند قاچاق موادمخدر را شناسایی و در اقدام‌های جداگانه هر سه باند را متلاشی کردند.
 
سه باند بزرگ قاچاق در جنوب شرق کشور منهدم و حدود ۶ تن موادمخدر کشف شد
وی افزود: در این عملیات ها علاوه بر کشف حدود ۶ تن موادمخدر مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف شد.
مدیر کل اطلاعات استان گفت: پیگیری های لازم در این زمینه ادامه دارد.
استان سیستان و بلوچستان با گستره ۱۸۸ هزار و ۲۲۲ کیلومترمربع به سبب موقعیت خاص جغرافیایی و داشتن ۱۲۰۰ کیلومتر مرز خشکی و بیش از ۳۱۰ کیلومتر مرز آبی همواره مورد طمع قاچاقچیان و سودجویان برای قاچاق موادمخدر، کالا، انسان و موادسوختی قرار دارد که با حضور مقتدرانه و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی و مقابله جدی با سوداگران مرگ باندهای موادمخدر منهدم و تاکنون مقادیر زیادی موادافیونی و سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.
اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و آمادگی نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی سبب تامین امنیت مناسب در سیستان و بلوچستان شده است.
کشف دهها تن موادمخدر و متلاشی شدن باندهای بزرگ و بین المللی قاچاق و دستگیری دهها سوداگر مرگ نشان دهنده اقتدار نیروهای امنیتی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بویژه در مرزهای گسترده این استان است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها