فرمانده مرزبانی ناجا از کشف بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۳۰۴۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی اظهارکرد: در راستای کنترل و حراست از مرزهای مقدس ایران اسلامی و تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مرزداران استان سیستان و بلوچستان در طول شبانه‌روز گذشته در چند عملیات، مقتدرانه و هوشمندانه موفق شدند از ورود مقادیری قابل توجه مواد مخدر از آنسوی مرزها به داخل کشور جلوگیری کنند.

وی افزود: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه، با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، عملیاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان را شناسایی کردند و از زمان انتقال محموله مواد مخدر به داخل خاک کشور مطلع شدند.

گودرزی تصریح کرد: سوداگران مرگ که حین ورود مواد مخدر از مرزها، خود را در کمین و محاصره ماموران دیدند، با به جا گذاشتن محموله مواد مخدر به خاک کشور مقابل فرار کردند. مرزداران در پاکسازی از منطقه ۹۳۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به دو عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ‌ مرزی جکیگور و سراوان اظهارکرد: مرزداران پس از چند شبانه‌روز کار اطلاعاتی با برنامه‌ریزی عملیاتی موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز، توقیف ۱۲ دستگاه موتور سیکلت و یک نفر قاچاقچی، مقدار ۵۷۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: مجاهدان مرزبانی، همه تلاش خود در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرزهای ایران اسلامی را به کار گرفته و اجازه نمی دهند تا قاچاقچیان و سوداگران مرگ در هیچ نقطه ای از سرحدات کشورمان احساس امنیت و آرامش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها