یوونتوس و بارسلونا در دیداری تشریفاتی در لیگ قهرمانان برابر هم بازی میکنند و در دیگر دیدار مهم امشب تیم های منچستریونایتد و لایپزیش برای صعود به دور حذفی به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۱۲۹۲۸۵۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری ۸ دیدار شروع می شود.

 

  مصاف سرنوشت ساز منچستر یونایتد - لایپزیش/دیدار به ظاهر تشریفاتی بارسلونا - یوونتوس

 

گروه E

چلسی-کراسنودار

رن-سویا

در این گروه هر دو دیدار کاملا تشریفاتی است و همه چیز مشخص شده است. چلسی به عنوان تیم اول و سویا به عنوان تیم دوم صعود کردند. کراسنودار نیز راهی لیگ اروپا شده است و رن تیم حذف شده این گروه است. احتمال می رود با توجه به فشردگی بازیها، در این دو دیدار دو تیم از ترکیب متفاوتی استفاده کنند و به همین خاطر پیش بینی دو بازی بسیار سخت خواهد بود. چلسی با توجه به بازی حساس با اورتون، احتمالا تغییرات زیادی در ترکیب خواهد داشت. 

 

گروه F 

زنیت-دورتموند

لاتزیو-کلوب بروخه

اولین دیدار این گروه جنبه تشریفاتی دارد. تیم سردار آزمون حذف شده است و شانس لیگ اروپا را نیز ندارد. از طرفی دورتموند نیز صعود خود را قطعی کرده است و این بازی برای آنها اهمیتی ندارد ولی در دیگر دیدار لاتزیو ۹ امتیازی به دیدار بروخه ۷ امتیازی می رود. تساوی تیم ایتالیایی را به مرحله می برد و بروخه تنها در صورتی می تواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان برسد که بتواند لاتزیو را از پیش رو بردارد که کار سختی است چون این بازی در المپیکو برگزار می شود. 

 

گروه G

 بارسلونا- یوونتوس

دیناموکیف - فرانتس واروش 

دو تیم بارسلونا و یوونتوس مصاف تشریفاتی این گروه را برگزار می کنند که البته بعید است برای دو بازیکن برتر تاریخ این بازی تشریفاتی باشد. باید دید رونالدو کومان در این دیدار لیونل مسی را در ترکیب قرار می دهد یا خیر. بارسلونا شرایط نابسامانی را تجربه می کند و این هفته برابر کادیس ۲ بر یک شکست خورد. شرایط در لالیگا برای آبی و اناری ها خوب نیست اما این تیم هر ۵ بازی خود را در لیگ قهرمانان با برد به پایان رسانده است و در این دیدار در حالی برابر یوونتوس قرار می گیرد که علاقه مندان به فوتبال منتظر تقابل دو بازیکن برتر تاریخ یعنی رونالد و مسی هستند؛ اتفاقی که جذابیت های این بازی را بالا می برد ولی ممکن است دو مربی ترجیح دهند با ترکیبی دیگر در این دیدار تشریفاتی ظاهر شوند. 

در دیگر دیدار دو تیم یک امتیازی دیناموکیف و فرانتس واروش برابر هم قرار می گیرند تا تیم راه یافته به مرحله بعدی لیگ اروپا مشخص شود. 

 

گروه H

پاری سن ژرمن-باشاک شهیر

لایپزیگ-منچستریونایتد

در این گروه باشاک شهیر حذف شده است و شانسی ندارد و پاری سن ژرمن می تواند با یک برد خانگی صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان هموار کند. در طرف دیگر حساس ترین بازی بین دو تیم منچستریوناینتد و لایپزیگ برگزار می شود. یونایتد در بازی رفت با ۵ گل به برتری رسید و حالا در صورتی که شکست بخورد از لیگ قهرمانان حذف می شود و باید در لیگ اروپا به میدان برود. باید دید تیم سولسشایر که به نظر به فرم خوبی برگشته است می تواند در این دیدار بلیت مرحله بعد را رزرو کند یا خیر. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها