دیدار تیم‌های تراکتور و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۱۲۹۲۷۸۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، تیم‌های تراکتور و فولاد خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ بیستم از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

  توقف بدون گل تراکتور برابر فولاد در تبریز

 

تیم فولاد از ابتدای بازی شروع خوبی داشت و توانست موقعیت‌هایی روی دروازه تراکتور خلق کند اما رفته‌رفته تراکتوری‌ها بازی را به تعادل کشانده و موقعیت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردند. در ادامه بازی هم موقعیت‌های دو تیم ثمری نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دیدار دو تیم با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

 

دقایق پایانی نیمه نخست نیز با حملات دو تیم همراه بود و شاگردان منصوریان موقعیت خوبی هم برای گلزنی داشتند که با بی‌دقتی مهاجمان تراکتور و عملکرد خوب موسی کولیبالی این خطر دفع شد. در ادامه بازی نیز تلاش بازیکنان دو تیم ثمری نداشت تا نیمه اول بازی دو تیم تراکتور و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

در آغاز نیمه دوم هم این تیم فولاد بود که عملکرد بهتری داشت و موقعیت‌های مناسبی روی دروازه تیم میزبان ایجاد کرد اما واکنش خوب اخباری مانع فروپاشی دروازه تراکتور شد. در ادامه باز هم عملکرد فولادی‌ها بهتر بود اما رفته‌رفته بازی به تعادل کشیده شده و تراکتور موقعیت‌های بهتری ایجاد کرد. در دقیقه 58 اشتباه محسن فروزان موقعیت گلزنی را به تراکتوری‌ها داد اما حمزویی قدر این موقعیت را ندانست تا دروازه فولاد همچنان بسته بماند.

 

در دقیقه 80 بازی اشکان دژاگه زمین بازی را ترک کرد اما احسان حاج صفی، کاپیتان دوم تراکتور بازوبند را بر بازوی محمدرضا اخباری بست.

 

در دقیقه 82 محمدرضا اکبریان با کارت زرد خود علیرضا منصوریان را به دلیل اعتراض به داوری در صحنه مشکوک به آفساید، جریمه کرد.

 

در دقیقه 84 بازی نیمکت‌نشینان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که با شدت گرفتن این درگیری‌ها، یکی از مربیان فولاد و یکی از مربیان تراکتور با کارت قرمز اخراج شدند. بازی برای دقایقی به دلیل همین درگیری متوقف شد.

 

حملات بازیکنان تراکتور و فولاد در ادامه بازی نیز بی‌ثمر بود و دروازه‌بان‌های دو تیم امیدوار به ثبت کلین‌شیت بودند. این بازی که در دقایق پایانی پرحاشیه و پر برخورد دنبال شد، در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم به کسب یک امتیاز این بازی رضایت دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها