رئیس پلیس راهور ناجا تشریح کرد؛

نحوه تخصیص پلاک‌ های قدیمی فک شده به متقاضیان

معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور تهران اعلام کرد؛

جریمه و توقیف در انتظار پلاک مخدوش‌‌ها

معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور تهران گفت: رانندگانی که به صورت عمدی اقدام به پوشش پلاک یا تغییر در ارقام آن کنند ضمن اعمال قانون و توقیف خودرو به مرجع قضایی معرفی می شوند.
کد خبر: ۱۲۹۲۷۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ جهانشاه بهرام‌آبادی، معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور پایتخت در گفتگو با فارس در خصوص چگونگی اعمال قانون خودروهای پلاک مخدوشی، اظهار داشت: مأموران پلیس راهور به صورت گشت موتوری و خودرویی در معابر حضور داشته و ضمن رصد تخلفات نسبت به برخورد با خودروهای فاقد پلاک یا مخدوشی اقدام خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: اگر خودرویی پلاک نداشته باشد یا شماره آن ناخوانا باشد از تردد آن جلوگیری می‌شود ضمن آنکه دوربین‌ها نیز پلاک خودروها را رصد می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس راهور در صورت مشاهده خودروهای فاقد پلاک یا مخدوشی به هر علت، اقدام به متوقف کردن خودرو می‌کنند؛ اگر تعمدی در کار نباشد مالک خودرو اعمال قانون شده اما اگر تعمدی در بین باشد، خودرو به پارکینگ ارجاع شده و راننده تحویل مرجع قضایی می‌شود.

سرهنگ بهرام‌آبادی به محدودیت تردد کرونایی که از ساعت 21 تا 4 صبح برقرار است اشاره و تصریح کرد: متأسفانه برخی به جهت فرار از اعمال قانون، تعمداً پلاک خودرو را پوشش داده یا ارقام را دستکاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهور برای برخورد با تخلفات مخدوشی پلاک در معابر حضور داشته و نسبت به برخورد با رانندگان متخلف اقدام خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها