در پی شهادت دانشمند هسته‌ای دفاعی ایران، قطعه ترانه‌ی «حرف خون» تولید و روانه آنتن رادیوجوان شد.
کد خبر: ۱۲۹۲۵۰۰

به گزارش جام‌ جم آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی رادیو جوان، مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی با همکاری رادیو جوان ترانه «حرف خون» را با موضوع شهادت محسن فخری زاده تولید کرده‌اند. ایشان از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است.

ترانه «حرف خون» با شعری از علی‌محمد مودب، به خوانندگی و آهنگسازی امیر حقیقت و تنظیم سعید عظیمی تولید شده که از روز جمعه ۱۴ آذر ۹۹ و در هفتمین روز شهادت آن شهید والامقام رونمایی شد. این قطعه از امشب از آنتن رادیو جوان پخش شده‌است.

محسن فخری‌ زاده مهابادی در سال ۱۳۳۶ در قم متولد شد که در ۷ آذر ۱۳۹۹ در منطقه آبسرد دماوند به دست عاملان استکبار به شهادت رسید.

شایان ذکر است نام محسن فخری‌ زاده به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی که در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی فارین پالیسی منتشر شده و وی تنها دانشمند هسته‌ای ایرانی است که بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی نام او را مستقیما در دورهمی تبلیغاتی خود به زبان آورد و مدعی شد روی برنامه تسلیحاتی اتمی کار می‌کرده است.

شبکه رادیویی جوان، ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته ایران اسلامی، محسن فخری‌زاده‌ را محکوم و شهادت پرافتخار ایشان را به محضر رهبر انقلاب و ملت ایران تسلیت عرض می‌نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها