وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اختلاف نظر اساسی در درون کابینه این رژیم اعلام کرد که دور بعدی انتخابات امری تقریباً قطعی است و اینکه پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به زودی منحل خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۹۲۳۳۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «آبی وسفید» در گفتگو با کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را متهم کرد که منافع شخصی خود را بر منافع کلی ترجیح داده و علاوه بر محروم کردن حزب آبی و سفید از فرآیندهای دولتی، به جای عمل در مقام رئیس یک کابینه متحد به عنوان رئیس ائتلافی به رهبری حزب متبوع خود- حزب لیکود- اقدام می‌کند.
گانتز در ادامه گفت: «نتانیاهو ظرف مدت شش ماه اعتماد همگانی را بر باد داده است. دلیل اینکه ما درصدد برگزاری انتخابات هستیم، این است که او موضوعات شخصی خود را بر منافع کلی اولویت داد و در نتیجه ما را به این نقطه رساند».
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با متهم کردن نخست وزیر این رژیم به «تقلب و دروغگویی» گفت که این رژیم «به انتخابات نیاز ندارد، اما نتانیاهو هیچ کاری از پیش نبرده است».
حزب لیکود نیز در واکنش به این اظهارات گانتز در مصاحبه‌ای جداگانه با کانال ۱۲ این رژیم بیانیه‌ای صادر کرد که در آن گفته می‌شود «گانتز از موقعیت خود در نظرسنجی‌ها وحشت زده است و بنابراین از روی درماندگی مصاحبه می‌کند».
گفتنی است که چندی پیش شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که افراد مورد اعتماد گانتز و اعضای پارلمانی حزب آبی‌وسفید به دنبال تصویب طرحی هستند که از حضور دوباره نتانیاهو در انتخابات سراسری آینده در فلسطین اشغالی به دلیل پرونده‌های فساد وی جلوگیری می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها