اینتر میلان در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 بولونیا را شکست بدهد.
کد خبر: ۱۲۹۲۳۲۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، شاگردان آنتونیو کونته که در این دیدار برتر از حریف ظاهر شدند، در نهایت با گل های روملو لوکاکو و اشرف حکیمی (دو گل)، توانستند بولونیا را از پیش رو بردارند.

 

  برد خانگی نراتزوری برابر بولونیا

 

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بازی را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه 10 بود که روی یک ضربه کرنر، بازیکنان میزبان در آستانه باز کردن دروازه حریف قرار گرفتند اما واکنش خوب اسکوروپسکی مانع از باز شدن دروازه بولونیا شد.

 

دو دقیقه بعد نوبت گالیاردینی بود که صاحب موقعیت گلزنی شود اما ضربه او هم بعد از برخورد به بازیکن حریف به بیرون رفت.

 

فشار حملات اینتر ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 16 سرانجام این تیم به گل اول رسید. روی حرکت خوب ایوان پریشیچ و پاس او بود که لوکاکو صاحب موقعیت شد و شوت محکم او به گل اول اینتر تبدیل شد.

 

بعد از این گل هم برتری اینتر ادامه داشت و این تیم می توانست خیلی زود به گل دوم برسد اما باز هم اسکوروپسکی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد  اما در دقیقه 35 باز هم این اینتری ها بودند که صاحب موقعیت شدند. روی یک ضد حمله بود که لوکاکو می‌توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما این بار هم اسکوروپسکی با یک واکنش دیدنی، مانع از گلزنی مهاجم بلژیکی نرآتزوری شد.

 

حملات اینتر در دقایق پایانی هم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 45 این تیم به گل دوم رسید. این بار مارسلو بروزوویچ بود که پایه گذار گل بود و پاس در عمق او را اشرف حکیمی با یک ضربه تماشایی تبدیل به گل دوم کرد.

 

در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی این نیمه دوم اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 56، روی یک ضدحمله، الکسیس سانچس می توانست حساب کار را 3-0 کند اما ضربه خطرناک او راهی به چهارچوب دروازه بولونیا پیدا نکرد.

 

5 دقیقه اینتری ها باز هم صاحب یک موقعیت خوب شدند اما خروج به موقع اسکوروپسکی مانع از استفاده لوکاکو از این فرصت شد.

 

در دقیقه 63، سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا، سه تعویض همزمان انجام داد و این تغییرات تنها 4 دقیقه بعد جواب داد. روی ارسال سوریانو بود که امانوئله وینیاتو از فاصله ای نزدیک دروازه میزبان را باز کرد.

 

اما این نتیجه تنها سه دقیقه پایدار بود و اینتری ها در دقیقه 70 کار را به تساوی کشیدند. اشرف حکیمی که با پاس آرتورو ویدال در میانه زمین صاحب توپ شده بود، با یک نفوذی عالی و ضربه ای تماشایی دروازه بولونیا را باز کرد.

 

در ادامه هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل های بعدی انجام دادند و موقعیت های نصفه ونیمه ای هم روی دروازه ها ایجاد شد اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و اینتر با همان نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها