موعود بنیادی فر و تیم داوری اش، در دیدار شانگهای چین و چونبوک کره در لیگ قهرمانان آسیا، عملکرد منفی و ضعیفی را از خود بر جا گذاشتند.
کد خبر: ۱۲۹۲۲۵۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از طرفداری، از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق که به میزبانی کشور قطر در حال برگزاری است، جمعه 14 آذر ماه دیدار دو تیم قدرتمند شانگهای چین و چونبوک هیوندای کره جنوبی از گروه اچ در حالی برگزار شد که این دیدار با برتری دو بر صفر چونبوک به پایان رسید. 

 

نکته مهم در این دیدار قضاوت تیم داوری ایرانی متشکل از موعود بنیادی فرد، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی بود که با قضاوت ضعیف کمک داوران بنیادی فر فرصت های گلزنی بسیار دو تیم سلب شد.

 

  عملکرد ضعیف تیم داوری ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

 

ابتدا و در دقیقه ۳۷ محمدرضا منصوری کمک اول این دیدار با عدم اعلام آفساید فرصتی را در اختیار چونبوک قرار داد که در صورت به ثمر رسیدن گل، کار را برای تیم چینی بسیار سخت می کرد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول و‌ در حالی که تیم چینی بر روی دروازه حریف حمله می کرد، محمدرضا ابوالفضلی کمک داور دوم این دیدار می توانست با زاویه دید بسیار عالی و اعلام پنالتی به نفع تیم چینی نتیجه بازی را برگرداند ولی طبق معمول هیچ حرکتی در جهت کمک به داور خود نداشت و بی تفاوت از این صحنه عبور کرد تا با اعلام نشدن پنالتی یک نمره منفی در کارنامه موعود نوشته شود.

 

در نیمه دوم بازی نیز شاهد اشتباهات زیادی از کمک های بنیادی فر بودیم که اوج آن ها اعلام اوت اشتباه از سوی منصوری و ایجاد خطر بر روی دروازه چونبوک و اعلام دو آفساید اشتباه به ضرر چونبوک کره در دقایق ۷۹ و ۹۵ از سوی محمدرضا ابوالفضلی بود. این در حالی است که از این دو‌ کمک داور بین المللی به عنوان شانس مسلم قضاوت در تیم علیرضا فغانی در جام جهانی قطر نام برده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها