رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد:

بازداشت سارق منزل کارمند سفارت فرانسه در تهران

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی خبر داد؛

سارقان خانه‌های نازی آباد تهران به دام افتادند

سرهنگ کارآگاه کاکاوندی از دستگیری یک سارق منزل و مالخر اموال سرقتی در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۲۲۳۷
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی اظهار کرد: سی و یکم خرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۳۰ نازی آباد تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.
 
سارقان خانه‌های نازی آباد تهران به دام افتادند
وی بیان کرد: شاکی با حضور در پلیس آگاهی در خصوص نحوه وقوع سرقت اظهار کرد، برای کاری از منزل خارج شدم و پس از رسیدن با وضعیت بهم ریخته اثاثیه منزل برخورد کردم و متوجه شدم یک دستگاه ال سی دی، طلاجات و ۲ دستگاه موبایل به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال سرقت شده است.
سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی عنوان کرد: پس از تحقیق از شاکی، کارآگاهان در گام اول تحقیقات خود عازم محل وقوع سرقت شدند و با پایش و بررسی صحنه جرم موفق شدند ردی از سارقان را کشف کنند.
سرهنگ کاکاوندی گفت: سرنخ‌های به دست آمده حکایت از آن داشت که راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پرشیا اموال شاکی را سرقت کرده‌اند و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، شماره پلاک خودرو شناسایی و مشخص شد، خودرو سرقتی است.
سرهنگ کاکاوندی اضافه کرد: کارآگاهان با تلاش مستمر در ادامه تحقیقات پلیسی موفق شدند ردپای یکی از سارقان به نام داریوش را به دست آورده که پس از پی جویی سوابق او مشخص شد متهم یکی از سارقان حرفه‌ای منزل است و چندین مرتبه به جرم سرقت منزل روانه زندان شده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی ارسال شد و دستور دستگیری و بازرسی از منزل و مخفیگاه‌ها داریوش اخذ شد که پس از چند روز کار پلیسی در سحرگاه بیست و نهم شهریور ماه در عملیات غافلگیرانه با همکاری دو اکیپ از عوامل پایگاه متهم موصوف دستگیر و به پایگاه هفتم انتقال یافت.
وی گفت: با انتقال داریوش به پایگاه، وی معترف شد، اموال مسروقه را به فردی به هویت شاهین در شهرستان اسلامشهر فروخته است.
وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اخذ نیابت قضایی در معیت متهم نسبت به دستگیری مالخر اقدام و ششم مهر ماه موفق به دستگیری شاهین شدند و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری اموال مسروقه مالباخته کشف شد. اموال کشف شده به مالباخته برگردانده شد و هر دو متهم با دستور قضایی برای سایر جرائم احتمالی و دستگیری سارق دوم در اختیار این پایگ‌ها قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها