خلاصه ای از مهم ترین اخبار چند ساعت اخیر جهان ورزش را در جام جم آنلاین بخوانید. 
کد خبر: ۱۲۹۱۸۹۰

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید مروری کوتاه بر دنیای ورزش است:

*سایت فوربس  در انتهای سال 2020 پردرآمدترین ورزشکاران هر رشته را معرفی می کند. این سایت اینبار به سراغ رشته هاکی رفته است. کونور مک دیوید بازیکن 23 ساله و کانادایی تیم ادمونتون عنوان پردرآمدترین بازیکن سال را به خود اختصاص داده است. او در سال 2020 بیش از 18 میلیون و 500 هزار دلار درآمد داشت.

*ماریا شاراپووا یکی از محبوب ترین بازیکنان دنیای تنیس است. این بازیکن مدتی است که از تنیس کنار کشیده است. سایتwideworld of sports از احتمال بازگشت این تنیسور 33 ساله به میادین خبر داده است و نوشته او با وجود خداحافظی هنوز هم تمرین می کند و نشانه هایی از بازگشت او به میادین به چشم می خورد. شاراپووا در تمام سال های اخیر جز پردرآمدترین ورزشکاران زن جهان بوده است.

*سایت sky sport  از انعقاد قرارداد تیم هاس آلمان با مایک پسر میشائیل شوماخر خبر داده و به این ترتیب پسر این اسطوره در رقابت های فرمول یک فصل آینده شرکت خواهد کرد. هر چند شوماخر اسطوره ای سال هاست به دلیل سانحه ای که در سال 2013 برای او رخ داد در انظار عمومی ظاهر نشده است اما پسرش می خواهد به هر شکل ممکن یاد و خاطره او را زنده کند.

*به دنبال پاندمی کرونا برگزاری رقابت های ورزشی با وقفه ای طولانی روبرو شده و همین باعث شده تا فشار اقتصادی زیادی روی آنها وارد شود. بوکس یکی از این رشته هاست. حالا جاشوا برای اینکه بوکسورهای دیگر را به این تشویق کند که با کمترین دستمزد بر روی رینگ بروند قرار است ابتدای سال 2021 با حداقل دستمزد مقابل تایسون فری دیگر بوکسور سنگین وزن قرار بگیرد. بسیاری از بوکسورها به دلیل کاهش دستمزد که به دلیل پاندمی کروناست حاضر نیستند تا در رقابت های بوکس  شرکت کنند.

*رافائل نادال، جان میلمان، دیگو شوارتزمن و دومینیک تیم نامزد دریافت جایزه برترین تنیسور مرد جهان در سال 2020 شدند. این انتخاب بر اساس نظرسنجی انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها