برنامه ردیت آمار کاربران فعال روزانه خود را به رسانه‌ها اعلام کرد و تعداد آن‌ها را ۵۲ میلیون نفر شمرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌آید تعداد کاربران این شبکه اجتماعی روزانه در حال افزایش است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط ردیت کاربران این شبکه اجتماعی هر سال ۴۴ درصد رشد داشته‌اند.
کد خبر: ۱۲۹۱۵۲۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،با وجود افزایش چشمگیر تعداد کاربران این شبکه اجتماعی، می‌توان گفت ردیت از رقبای اصلی خود بسیار عقب مانده است به طوری که توئیتر با ۱۸۷ میلیون کاربر و فیسبوک با ۱.۸۲ میلیارد کاربر فعال روزانه اکنون بسیار با این مجموعه فاصله دارند. از طرفی باید گفت هیچ‌یک از شبکه‌های اجتماعی دیگر رشد تعداد کاربران روزانه را تا این اندازه به خود ندیده‌اند و ردیت در این بخش از رقبای خود بهتر عمل کرده است. طبق گزارش‌های منتشر شده توئیتر طی یک سال گذشته ۲۹ درصد و فیسبوک ۱۲ درصد رشد تعداد کاربران فعال را داشته‌اند.

 

افزایش تبلیغات در برنامه ردیت

این اولین باری است که شرکت سازنده تصمیم می‌گیرد اطلاعات مربوط به تعداد کاربران فعال روزانه ردیت را با رسانه‌ها و مخاطبان خود در میان بگذارد. این شرکت در گذشته اطلاعاتی از تعداد کاربران فعال در یک ماه را به رسانه‌ها اعلام کرد که مطابق با ۴۳۰ میلیون نفر با رشد ۳۰ درصدی سالانه بود. به نظر می‌آید شبکه اجتماعی ردیت در نظر دارد سرویس تبلیغاتی خود را افزایش دهد و اعلام تعداد کاربران فعال روزانه نیز راهی برای جذب شرکت‌های تبلیغاتی است.

این مجموعه همچنین از سال ۲۰۱۸ سعی داشته برنامه خود را با بروزرسانی‌های مختلف مواجه کند و طراحی جدیدی را بر روی آن اعمال کند. ردیت در حال حاضر نظارت دقیق‌تری بر روی گروه‌های داخل شبکه مجازی خود دارد و بسیاری از جوامع مشکل‌ساز برنامه را مسدود ساخته است. با چنین اقداماتی ردیت فضایی دوستانه‌تر را برای کاربران ایجاد می‌کند و می‌تواند تعداد کاربران خود را سریع‌تر افزایش دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها