مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام

نجات مرد گرفتار شده در ارتفاعات کوه چرمین سیروان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: مرد ۳۵ ساله غیربومی در ارتفاعات کوه «چرمین» سیروان توسط نیرو‌های هلال احمر نجات پیدا کرد.
کد خبر: ۱۲۹۱۵۰۷
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از صدا و سیما مرکز ایلام؛ علی اصغر علی اکبری  اظهار داشت: شب گذشته و در یک عملیات شبانه نجاتگران هلال احمر به یک مرد ۳۵ ساله غیر بومی که به دلیل عدم آشنایی کافی با منطقه در ارتفاعات کوه چرمین شهرستان سیروان گرفتار شده بود امداد رسانی کردند.

نجات مرد گرفتار شده در ارتفاعات کوه چرمین سیروان
وی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (شماره ١١٢) مبنی بر گرفتار شدن یک نفر در ارتفاعات کوه چرمین بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان سیروان به محل اعزام و عملیات جستجو و نجات برای فرد گرفتار شده آغاز شد.

علی اکبری افزود: فرد گرفتار شده که به دلیل آشنا نبودن  با منطقه در تاریکی شب مسیر خود را گم کرده بود توسط نجاتگران هلال احمر و با کمک نیرو‌های مردمی به پایین کوه منتقل شد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اضافه کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها