مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

وضعیت ذخیره سوخت مطلوب است / آماده مقابله با سیلاب هستیم

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ذخیره‌سازی سوخت زمستانی در همه مناطق از اواسط تابستان امسال آغاز شده و اکنون میزان ذخیره به اندازه کافی بوده و مشکلی در این زمینه نیست.
کد خبر: ۱۲۹۱۳۲۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت نفت، علی‌اصغر عباسی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، همچون سال‌های گذشته ذخیره‌ سازی سوخت زمستانی در همه مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اواسط تابستان امسال آغاز شده و هم‌اکنون سوخت موردنیاز هموطنان در مناطق سردسیر و سخت‌گذر به مقدار کافی ذخیره شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی برای افت دمای هوا و نیز احتمال وقوع بارش‌های شدید در بعضی از استان‌ها افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی در زمستان پیش رو آمادگی کامل دارد و خوشبختانه هیچ کمبودی در موجودی ذخیره‌سازی‌های فرآورده کشور وجود ندارد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: هم‌اکنون هموطنانی که در نقاط روستایی سخت‌گذر زندگی می‌کنند، سوخت مورد نیاز خود را تحویل گرفته‌اند و ذخیره‌سازی مناسبی نیز در روستاها و شهرهای سردسیر انجام شده است.

آمادگی صددرصدی برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی

عباسی همچنین از ظرفیت مناسب ذخیره‌ سازی سوخت در انبارهای نفت خبر داد و گفت: ذخیره‌سازی سوخت در مناطقی که به‌تازگی بارندگی داشته‌اند، کافی بوده است و هیچ کمبود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به تجربه موفق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سیلاب‌ های سال گذشته تصریح کرد: با بهره‌مندی از تجربه‌های گذشته، مناطق درگیر سیلاب و مناطق معین این شرکت برای وقوع حوادث احتمالی و همیاری با دیگر سازمان‌ها در عرصه سوخت‌رسانی و … آمادگی صددرصدی دارد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به فعال بودن ستاد بحران این شرکت برای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی‌ های احتمالی گفت: با آبگرفتگی‌های چند روز گذشته که بیشترین حجم آن مربوط به شهر اهواز بوده است، تاکنون هیچ جایگاه سوختی در کشور با مشکل روبه‌رو نشده است و سوخت‌رسانی به مردم و خودروها طبق روال عادی ادامه دارد.

عباسی اظهار کرد: همه مدیران مناطق این شرکت عضو کمیته مدیریت بحران استان‌ها زیر پوشش خود نیز هستند و در صورت وقوع سیلاب‌های احتمالی، همچون سال‌های گذشته، مشکلات احتمالی برطرف و نیز عرضه مطلوب سوخت به مردم و نیروهای امدادی انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها