دادستان عمومی و انقلاب خمین استان مرکزی

قاتلانِ مقتولِ رها شده در خمین دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

قاتلان متواری در گلبهار مشهد دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲فرد قاتل توسط پلیس آگاهی سرپل ذهاب خبر داد که چندی پیش و در شهرستان قصرشیرین اقدام به قتل مرد جوانی کرده بودند.
کد خبر: ۱۲۹۱۲۶۴
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه؛ سرهنگ محمد رضا آمویی اظهار داشت: چند روز پیش ماموران پاسگاه بشیوه سرپلذهاب در سه راهی کل داوود مشغول گشت زنی بودند به جسد مرد جوانی ۴۲ساله که آثار کبودی و خون ریزی بر روی سر و صورتش نمایان بود برخورد کردند.
 
قاتلان متواری در گلبهار مشهد دستگیر شدند
وی ادامه داد:با کشف این جسد موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سرپلذهاب قرار گرفت و آن‌ها موفق شدند با انجام کار‌های اطلاعاتی محل سکونت عوامل مرتبط در قتل را در شهرستان گلبهار استان خراسان رضوی شناسایی کنند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی سرپل ذهاب با اخذ نیابت قضائی و هماهنگی با پلیس گلبهار عازم این شهرستان شده و در یک عملیات غافلگیرانه ۲ متهم به قتل را دستگیر و آلات قتاله را کشف کردند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با بیان اینکه افراد دستگیر شده در همان بازجویی‌های ابتدایی به قتل مرد جوان اعتراف و انگیزه خود را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرده، افزود: آن‌ها همچنین بیان داشتند که قتل را در شهرستان قصر شیرین مرتکب شده و سپس جسد را در حاشیه جاده خروجی شهر سرپل ذهاب رها کرده اند.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص از معرفی افراد قاتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها