فرماندار تهران گفت: نظارت بر اصناف در قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کووید-۱۹، با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران، شهید بهشتی و پلیس اماکن با جدیت اجرا و دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۰۹۵۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «عیسی فرهادی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با همکاری اصناف، بازاریان، کسبه، مردم و اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی اصناف و اماکن، مراکز غیر ضروری در سطح شهرستان تعطیل شدند و در هفته نخست همکاری بسیار خوب مردم را در سطح پایتخت شاهد بودیم.
وی افزود: کسبه، صاحبان مشاغل و اصناف با وجود متحمل شدن ضرر و زیان اقتصادی، بخاطر تأمین سلامت مردم فعالیت خود را در زمان اعمال محدودیت‌ها تعطیل کردند و همکاری خوبی با اجرای طرح جامع مقابله با کرونا داشتند.
فرهادی اظهارداشت: اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی در شهرستان برای اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی به‌صورت مستمر ادامه دارد و طبق گزارش ناظران و بازرسان این طرح، تمامی صنوف مشمول طرح با رعایت و توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا، همچون گذشته ایفای نقش کردند.
فرماندار ویژه تهران و معاون استاندار گفت: قطع زنجیره ویروس کرونا نیازمند همکاری همه جانبه اقشار مختلف مردم است و باید در کنار اجرای طرح محدودیت‌های جدید، همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.
اجرای محدودیت‌های هوشمند کرونایی از ابتدای آذر امسال به مدت ۲ هفته بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا آغاز شده و براساس آن فعالیت تمامی واحدهای صنفی به غیر از اصناف ارائه کننده خدمات ضروری متوقف و ممنوع شده‌است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها