همسر شما به توجه نیاز دارد

دلایلی که همسرتان گوشی شما را چک می کند

نیازهای اجتماعی هر فردی از طریق تجربه، جامعه‌پذیری و رشد فعال می‌شود، و پس از کسب این نیاز های اجتماعی فرد آن‌ها را به صورت توانایی‌های هیجانی و رفتاری تجربه می‌کند.
کد خبر: ۱۲۹۰۳۹۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان ، علت اصلی این که روابط زوجین دچار آسیب می شود در این است که آنها سعی در کنترل یکدیگر داشته و به نیازهای اجتماعی یکدیگر احترام نمی گذارند و سعی می کنند تا عقاید خود را به همسرشان تحمیل کنند. این امر باعث ایجاد شکاف در زندگی مشترک شده و به روابط عاشقانه آنها آسیب وارد کرده و حتی ممکن است باعث جدایی شود.

گاهی خانم ها به خاطر مشغله زیاد در امور خانه داری از ارتباطات اجتماعی دور می شوند و ادامه دار بودن این مسئله باعث می شود که نیازهای اجتماعی آنها برطرف نشده و ممکن است باعث بروز افسردگی شود.

برای برطرف کردن نیازهای اجتماعی شریک زندگیتان، به عنوان یک همسر خوب می بایست راههایی برای ارتباط اجتماعی وی بیابید و یا خودتان دست به کار شوید و برای رفع این نیاز تلاش کنید.

آقایون خوبه بِدونن: درسته که شما سرِ کار، در حال تفریح نبودید؛ اما قبول کنید به‌خاطر ارتباطات اجتماعی و ساعت‌ها هم‌صحبتی با مراجعان و همکاران، نیازهای اجتماعی شما برطرف شده.

سعی می کنند؛ عقایدتان را به همسر خود تحمیل نکنید زیرا این امر باعث ایجاد شکاف در زندگی مشترک شده و به روابط عاشقانه شما آسیب وارد می کند.

نیاز های همسر به خصوص نیاز های اجتماعی را بدانید


اما خانوم شما، اگر هم با بچه‌ها گفت‌وگویی داشته یا تلفنی با خانواده‌ش صحبت کرده، اما هنوز با چیزی که بهش "ارتباط اجتماعی" گفته میشه، فاصله زیادی داره.

پس موقع رسیدن به خونه، یکی از مهم‌ترین کارهای شما همین میشه که با خاموش‌کردن تلویزیون و کار نکردن با گوشی، خانومتون رو حداقل به یک ساعت گفت‌وگوی شیرین و جذاب دعوت‌ کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها