ژابی آلونسو، هافبک سابق لیورپول تمجید ویژه‌ای از خرید جدید این تیم یعنی تیاگو آلکانتارا انجام داد.
کد خبر: ۱۲۹۰۰۲۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، تیاگو آلکانتارا بعد از ارائه نمایش های فوق العاده در بایرن مونیخ و کسب سه گانه با این تیم در فصل 20-2019 نهایتاً در تابستان از جمع باواریایی‌ها جدا شد و به لیورپول پیوست تا چالش جدید خود را در لیگ برتر انگلیس و زیر نظر یورگن کلوپ تجربه کند.

 

با این حال هفته های ابتدایی حضور هافبک اسپانیایی در لیورپول ناامید کننده بوده و او بازی های اخیر این تیم را به دلیل ابتلا کرونا و بعد مصدومیت از دست داده است. با این حال هافبک سابق قرمزها مشتاقانه منتظر بازگشت تیاگو به میادین است. ژابی آلونسو در این باره گفت: " من همیشه عاشق بازی تیاگو آلکانتارا بوده ام. روش بازی او که هم می تواند با مهاجمان و هم مدافعان ارتباط خوبی برقرار کند از ویژگی‌های خاص وی محسوب می‌شود که کمک کننده است."

 

  تمجید ژابی آلونسو از بازیکن جدید لیورپول

 

ژابی آلونسو در ادامه گفت: "او یک دوست عالی است اما بالاتر از آن به یکی از بهترین هافبک‌ها تبدیل شده است. تیاگو پسر جذاب و باهوشی است که می‌تواند در یک جلسه تمرینی رختکن حضور داشته باشد. او عاشق فوتبال است و این موضوع را با شخصیت و نحوه بازی خود نشان می دهد. او می تواند خیلی راحت با هم‌تیمی‌هایش ارتباط برقرار کند و این کار را به شکل خارق العاده ای در بایرن مونیخ انجام داد. من احساس می‌کنم که تیاگو در لیورپول نیز به همین روش کار خواهد کرد و این موضوعی است که من آن را خیلی دوست دارم."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها