رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) وعده داد که دست از انتقادات شدیدش از دونالد ترامپ برداشته و رئیس جمهور آمریکا را "نادیده بگیرد" و دیگر در توئیتر نیز به او ارجاع ندهد.
کد خبر: ۱۲۸۹۸۰۷

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، جان برنان، رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در رشته پستهایی در توئیترش نوشت: من اکنون برنامه دارم تا ترامپ را نادیده بگیرم. من سرنوشت او را به نظامی قضایی سپرده و رسوایی او را به تاریخ و میراثش را به زباله دان می‌سپارم.

این مدیر اسبق سازمان سیا در این پستهایش گفت: در حالی که من دیگر در فضای توئیتر به دونالد ترامپ ارجاع نخواهم داد، تردیدی نیز در محکوم کردن مقام های دولتی از هر خط مشی سیاسی که معتقد به خیانتشان به مردم آمریکا یا دست داشتنشان در فعالیت های مفسدانه، غیراصولی یا غیراخلاقی باشم نخواهم داشت.

او اضافه کرد: من قول می‌دهم.

برنان که در زمان دولت باراک اوباما خدمت کرده و در همان روز آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۷ پستش را ترک کرد، یکی از صریح ترین و شناخته شده ترین منتقدان رئیس جمهور آمریکا بوده است.

او در صحبتهایش در تلویزیون، مقاله‌ها و توئیتر ابایی از صحبت کردن علیه ترامپ نداشته است.

او در ادامه این پستهایش در توئیتر نوشت: برای مدت چهار سال من شدیدا علیه بی صداقتی بزدلانه، پیگیری مفسدانه منافع شخصی و زیر پا گذاشتن اصول دموکراتیکمان از سوی دونالد ترامپ حرف زده‌ام. بعد از خدمت برای بالغ بر سه دهه در حوزه امنیت ملی، من احساس الزام کردم تا فساد و بی کفایتی ترامپ را محکوم کنم.

او ادامه داد: رک گویی من موجب تلافی جویی و انتقاد از جانب دولت ترامپ و تهدیدهای کسانی که مردم فریبی ترامپ آنها را کور ساخته، شد.

برنان نوشت: با این حال این غیرمعمول است که یک مدیر سابق سازمان سیا انتقاد صریح کند اما وقتی که یک مستبد به ناگهان وارد کاخ سفید شد، سکوت برای من یک گزینه نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها