در فرودگاه «بن گورین» تل آویو؛

صهیونیست‌ها اماراتی‌ها را نقره داغ کردند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه با اشاره به دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد سعودی در عربستان، تأکید کرد: استقبال از یک جنایتکارِ تروریست در عربستان غیرقابل توجیه است.
کد خبر: ۱۲۸۹۳۱۷

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان تاکید کرد که ما استقبال از این جنایتکار تروریست در عربستان را به شدت محکوم می‌کنیم. استقبال از این جنایتکار در عربستان غیرقابل توجیه است.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: این سفر مخفیانه که رسانه‌های صهیونیستی آن را فاش کردند، انحطاط سیاسی و عقب‌گرد از اصول و آرمان‌ها، خیانت به قدس، مکه مکرمه و مدینه منوره و مسجد مبارک الاقصی به عنوان قبله نخست مسلمانان و سومین حرم شریف، دیده می شود.

جهاد اسلامی افزود که اینگونه سفرها و عادی‌سازی روابط با کشوری که مسئول حراست از مهم‌ترین مقدسات جهان اسلام است، دشمن صهیونیستی را بیش از پیش به ادامه سیاست‌های خبیثانه خود در سرزمین مقدس فلسطین تشویق می‌کند.ما هشدار می‌دهیم که چنین سفری ممکن است مقدمه‌ای برای تشدید تجاوزات و جنایات علیه ملت فلسطین، امت اسلام و مقدسات آن باشد.

گفتنی است، یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم روز گذشته در سفر به عربستان سعودی در یک نشست سه جانبه مخفیانه با «مایک پمپئو» وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شرکت کرده است. این نشست سه جانبه مخفیانه در شهر «نئوم» عربستان نزدیک به ۵ ساعت به طول انجامیده است.

در وهله اول آنچه که در این نشست بیش از هرچیز دیگری قابل تأمل به نظر می‌رسد، ترکیب شرکت کنندگان در آن است.

علت تأمل برانگیز بودن این مسأله نیز به ماهیت ۳ نفری بازمی گردد که در آن شرکت کردند؛ یعنی «مایک پمپئو»، «بنیامین نتانیاهو» و «محمد بن سلمان» که هر ۳ نفر آنها یک شکست خورده سیاسی در داخل محسوب می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها