رفتار با همسر پرکار

با همسر پرکار خود چه کنیم

ازدواج موفق در گرو احترام گذاشتن متقابل نسبت به عقاید و رفتارهای یکدیگر است و زوجین باید بدانند که هرگز در زندگی مشترک برای همسرشان مانع نباشند.
کد خبر: ۱۲۸۹۰۶۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان ، در زندگی مشترک گاهی اتفاق می افتد که بعضی حرف‌ها احساس در مخمصه بودن و مانع داشتن به همسرتان بدهد و این احساس آزار دهنده ممکن است باعث مختل شدن ارتباطات شریک زندگی شما شود.

برخی از زوجین در زندگی مشترک طرف مقابل خود را مجبور به تبعیت از نظرات خود می کنند ؛ به طور مثال می گویند: "دوست ندارم با دوستان خود رفت و آمد کنی." با این گفتار سعی دارند تا  کم‌کم ارتباطات شریک‌ زندگی شان را مختل کرده و مانعی در تمام امور وی شوند.

خیلی بد است که خانمی در ذهن همسرش، یک مشکل باشد، یک مانع باشد، یک مسئله باشد که باید از این مشکل عبور کند و یا آنکه کلک بزند یا باج دهد.

در زندگی مشترک برای همسرشان مانع نباشید

مثلاً:

ریزه کاری‌هایی در زندگی مشترک وجود دارد که با به کار بستن آن می توانید نه تنها برای شریک زندگی خود مانع نباشید، "آرزوهای او را نابود کنید"، بلکه یک ارتباط خوب و ازدواج موفقی را خواهید داشت. 

مرد می‌خواهد برنامه سفر بریزد ولی یکی از مخالفان همیشگی را همسرش می‌داند.
می‌خواهد چیزی بخرد، اما نمی‌داند همسرش را چگونه راضی کند.
می‌خواهد مهمانی بگیرد ولی باید با شما بگومگو کند.

می‌خواهد فیلمی ببیند، باید تنهایی ببیند و شما علاقه‌ای ندارید. (البته اگر به او نگویید «حق نداری ببینی» یا «شبکه رو عوض کن» و...) .

می‌خواهد با گوشی بازی کند، مراقب است شما متوجه نشوید.
باور کنید زندگی، جنگیدن نیست. زندگی، تجربه‌کردن است؛ همراهی‌کردن است. گاهی هم اشتباه‌کردن است.

پس لطفاً همسرتان را به‌شدت همراهی کنید. در بازی‌کردن، فیلم‌دیدن، سفر رفتن و... . شما همسر او هستید؛ پس او را همراهی کنید. آن‌وقت مرد رؤیاهایتان را خواهید دید. بگذارید مردتان زندگی شیرینی را تجربه کند. باز هم تأکید می‌کنم: لطفاً همراهی کنید.

قرار است زندگی، یک تفریح بزرگ باشد؛ یک بازی با هم‌بازی‌های پایه و همیشگی. و بهترین هم‌بازی، کسی است که همیشه برای بازی، پایه باشد!

شاید باور نکنید اما خیلی از شما خانم‌ها برنامه‌ها و آرزوهای همسرتان را نابود کرده‌اید! نگویید که او هم این کار را کرده است!

اگر می‌خواهید مردی دوست‌داشتنی داشته باشید (که یکی از آرزوهای بزرگ شما بوده است) همسرتان را همراهی کنید. همان‌طور که شما خانم‌ها دوست دارید همسرتان پابه‌پای شما بیاید، آقایان هم یک زن پایه و همراه را به‌شدت دوست دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها