کریستیانو رونالدو با زدن دو گل در مقابل کالیاری در آمار کل گلهای فوتبالی از فرانتس پوشکاش عبور کرده و حالا خود را برای رسیدن به رکورد بیشترین گل زده در تاریخ فوتبال آماده می‌کند.
کد خبر: ۱۲۸۸۸۹۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، کریستیانو رونالدو در بازی دیشب یوونتوس مقابل کالیاری مرد اول میدان بود. کریستیانو در نیمه اول مسابقه به فاصله 4 دقیقه دو بار دروازه حریف یوونتوس را باز کرد تا دو گل دیگر به آمار گلهایش اضافه کند. با این دو گل تعداد کل گلهای به ثمر رسیده توسط ابرستاره پرتغالی به عدد 748 رسید.

 

رونالدو دیشب با این دو گل موفق شد از فرانتس پوشکاش افسانه ای عبور کند. پوشکاش در دوران فوتبال حرفه ای خود 746 گل به ثمر رسانده و رونالدو با این دو گل موفق شد از او عبور کند.

 

رونالدو حالا در جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال در رتبه چهارم قرار دارد. اما کریستیانو با نفر سوم این فهرست روماریوی برزیلی تنها دو گل فاصله دارد و شکی نیست که به زودی از او عبور خواهد کرد. رونالدو بعد از آن رسیدن به رکورد پله نفر دوم فهرست را هدف قرار خواهد داد.

 

 

  کریستیانو رونالدو به دنبال لقب بهترین گلزن تاریخ فوتبال+عکس

جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال دنیا - رونالدو چشم به صدر جدول دوخته

 

کریستیانو در ادامه فوتبالش هر زمان که بتواند 20 گل دیگر به ثمر برساند از رکورد گلزنی پله هم عبور خواهد کرد و بعد از آن تنها حریفش برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ فوتبال دنیا جوزف بیکان اتریشی خواهد بود.

 

  کریستیانو رونالدو به دنبال لقب بهترین گلزن تاریخ فوتبال+عکس

   

کریستیانو رونالدو از زمانی که موفق شد ابتلا به کرونا را پشت سر گذاشته و دوباره به تیمش یوونتوس ملحق شود تا این لحظه 4 بازی انجام داده و در این تعداد مسابقه 5 گل زده و 1 پاس گل داده است. برای کسی که 21 روز را در قرنطینه سپری کرده و نتوانسته فعالیتهای عادی ورزشی را ادامه دهد ثبت چنین آمار خارق العاده ای واقعاً شگفت انگیز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها