اخبار مهم جهان ورزش را در چند خط مرور کنید.
کد خبر: ۱۲۸۸۸۷۳

به گزارش جام جم آنلاین ، در شرایطی که بسیاری از تورنمنت های ورزشی به دلیل کرونا لغو شده اخبار مهم دنیای ورزش را در چند خط مرور می کنیم:

*سایت اسپورتولوژی خبر داد که دوپینگ رشد بی سابقه ای در جهان داشته است. رییس آژانس جهانی دوپینگ نیز چند روز پیش از این خبر داد که کرونا باعث اختلال در نمونه گیری از ورزشکاران شده است. بر اساس گزارش ها المپیک سال آینده «پردوپینگ ترین» المپیک تاریخ خواهد بود.

*لوییس همیلتون به تازگی برای هفتمین بار قهرمان فرمول یک شده است. قرار است از زندگی این راننده بریتانیایی یک فیلم مستند ساخته شود که بابت آن 1 میلیون پوند دریافت خواهد کرد. او به تازگی به عنوان ورزشکار برتر سال هم رسیده است.

*سایت «اینساید اسپورت» نائومی اوزاکا تنیسور ژاپنی را پردرآمدترین زن ورزشکار سال 2020 معرفی کرد. او در سال 2020 بیش از 37 میلیون و 400 هزار دلار درآمد داشت. در فهرست 10 نفر پردرآمدترین ورزشکاران زن جهان 9 نفر تنیسور هستند.

*بر اساس گزارش نیویورک تایمز حدود نیمی از باشگاه های فیتنس و آمادگی جسمانی در سراسر آمریکا به مرز ورشکستگی کامل رسیده اند و دلیل آن چیزی نیست جز کرونا. ورزش آمریکا رکود اقتصادی شدید و بی سابقه ای را پشت سر می گذارد.

*بخش ورزشی سایت آساهی ژاپن خبر داد که یکی از ورزش هایی که ورزشکارانش به دلیل شیوع کرونا از فرم خارج شده اند وزنه برداری است. دوپینگ نیز مشکل رایجی در این رشته به شمار می رود. بر اساس این گزارش اکثر وزنه برداران حرفه ای دنیا از فرم مسابقات خارج شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها