وزیر ورزش و جوانان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که لیگ‌های ورزشی با وجود تعطیلی کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۸۸۵۵۸

به گزارش جام جم آنلاین از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر اعمال محدودیت‌ها به منظور قطع زنجیره کرونا، اطلاعیه‌ای صادر کرد:

«روسای محترم فدراسیون‌های ورزشی؛ اعضای محترم سمن‌های جوانان

با عنایت به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور مبنی بر اعمال محدودیت‌های فراگیر جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا لازم است اقدامات زیر به سرعت برنامه‌ریزی و اجرا شود:

۱- فدراسیون‌های ورزشی به تولید و پخش مجموعه‌های «ورزش در خانه» از طریق صداوسیما و فضای مجازی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده‌ها اقدام و با رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی لیگ‌های مختلف را برگزار تا فضای شادابی برای مردم در منزل فراهم گردد.

۲- فدراسیون‌ های ورزشی با استفاده از ستارگان ورزش کشور و قهرمانان و پهلوانان ورزشی نسبت به اعلام توصیه‌ها و تبیین پروتکل‌ های بهداشتی اقدام و ضمن انتشار در فضای مجازی، در اختیار صداوسیما و رسانه‌های کشور قرار دهند.

۳- جوانان فعال و توانمند در سمن‌ های جوانان به عنوان پیشگامان خدمت و سلامت که از روزهای نخستین شیوع ویروس کرونا در میدان حاضر بودند و در ۹ ماه گذشته تلاش وافری برای کمک به مردم و کادر درمانی انجام داده‌اند، این بار هم ایجاد پویش خدمت و سلامت با فرهنگ سازی در فضای مجازی و تولید محتوای مناسب برای هموطنانی که در خانه می‌نشینند نسبت به آگاه سازی و آموزش اقدام کنند.

لازم است به صورت مستمر گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزشی برای معاونان ورزش قهرمانی و فرهنگی و ورزش همگانی و در حوزه سمن‌های جوانان برای معاون امور جوانان ارسال شود.

وظیفه بزرگ جامعه ورزش و جوانان کشور است که همه تلاش خود را به کار گیرد تا در کنار کادر درمان ایثارگر و ملت عزیز ایران انشاءالله از این آزمون هم سربلند بیرون می‌آید.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها