دانشگاه «کمبریج» در بیانیه‌ای اعلام کرد اگر دانشجویان در زمان قرنطینه سالن اقامت خود را ترک کنند، اجازه فارغ‌ التحصیلی نخواهند داشت.
کد خبر: ۱۲۸۸۵۲۸

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، گزارش‌ها حاکی از آن است که مقامات دانشگاه «کمبریج» هشدار دادند رعایت این قوانین برای دریافت مدرک فارغ‌ التحصیلی اجباری است.

دانشجویان دانشگاه کمبریج باید در صورت اقامت در سالن‌های اقامتی دانشگاه در قرنطینه باقی بمانند تا مجاز به دریافت مدرک خود باشند.

در بیانیه دانشگاه کمبریج آمده: اگر اجازه دانشگاه برای آموزش از راه دور را نداشته باشید، اجازه دریافت مدرک یا ورود به ترم بعد را نخواهید داشت.

در تشریح این قوانین، کالج‌های دانشگاه به یک اساسنامه قدیمی استناد کرده‌اند که طبق آن دانشجویان باید حداقل در سه چهارم ترم در دانشگاه زندگی کنند.

یکی از استادان ارشد کالج رابسون هشدار داد، دانشجویانی که در طول ترم دانشگاه را ترک می‌کنند، قوانین را نقض می‌کنند و این اقدام در امکان فارغ‌التحصیلی آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

دانشگاه کمبریج طی ایمیلی به دانشجویان خود اعلام کرد دانشجویان باید تا آخر ترم جاری در سالن‌های اقامتی خود باقی بمانند.

این دانشگاه تقریبا ۲۰ هزار دانشجو دارد که نیمی از آن‌ها دانشجوی کارشناسی هستند که در سال جاری مشغول تحصیل به صورت حضوری بودند ولی دانشگاه کمبریج به دلیل پاندمی کووید ۱۹ اغلب کلاس‌ها را به صورت آنلاین تغییر داد.

دانشگاه کمبریج اعلام کرد که اولویت ما سلامت دانشجویان است.

«میشل دونلان»، رئیس دانشگاه‌های انگلیس از تمامی دانشجویان در سراسر انگلیس درخواست کرد که به دلیل قرنطینه ملی اگر در خوابگاه‌ها هستند، به خانه‌های خود بازنگردند.

وی ادامه داد: می‌دانم که تعدادی از شما دوست دارید این لحظات سخت را کنار خانواده خود سپری کنید، ولی من از شما درخواست می‌کنم برای اینکه زنده بمانید، هرجا که هستید، باقی بمانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها