ممکن است الیویه ژیرو در نقل و انتقالات زمستانی، چلسی را ترک کند. مقصد های احتمالی این بازیکن بیشتر تیم های ایتالیایی هستند. اگر هم ژیرو بخواهد در لیگ برتر انگلیس بماند گزینه‌ی اصلی او وستهام است.
کد خبر: ۱۲۸۸۰۰۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، با توجه به خرید های متعدد و گران قیمتی که چلسی در تابستان گذشته انجام داد، جایگاه ژیرو در ترکیب چلسی متزلزل شد و فرصت کمتری به او برای بازی در ترکیب اصلی آبی پوشان لندنی می‌رسد به همین دلیل مهاجم فرانسوی به دنبال این است تا به باشگاهی برود که بتواند بیشتر در آن بازی کند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه هم به او توصیه کرده که به تیمی برود که بتواند بازی کند تا برای رقابت‌های جام ملت‌های اروپا که در تابستان آینده برگزار می‌شود، آماده باشد. همین مسئله موجب شده که او به فکر ترک چلسی باشد.

 

  تیم‌های ایتالیایی به دنبال جذب ژیرو در زمستان

 

گفته می‌شود که وستهام یونایتد در لیگ برتر انگلیس مشتری اوست اما این بازیکن مشتریانی هم در لیگ ایتالیا دارد که عبارتند از یوونتوس، رم، لاتزیو و اینتر. باید دید که ژیرو در نهایت چه تصمیمی را اتخاذ می‌کند اما در حال حاضر تنها چیزی که او باید در نظر بگیرد، بیشتر بازی کردن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها