اگر از نسخه‌های قدیمی مرورگر مایکروسافت اج استفاده می‌کنید، باید هرچه سریع‌تر آپدیت کنید.
کد خبر: ۱۲۸۷۹۳۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جی اس ام، حدودا یک سال از عرضه نسخه کرومیوم مایکروسافت اج می‌گذرد و حالا شرکت‌های مختلف از جمله واتس اپ، به پشتیبانی از نسخه قدیمی این مرورگر با نام EdgeHTML پایان داده‌اند.

اگر از امروز بخواهید به کمک نسخه قدیمی مرورگر مایکروسافت اج وارد نسخه وب واتس اپ شوید، پیامی مانند تصویر زیر روی صفحه به نمایش در‌می‌آید.

واتس اپ دیگر از نسخهای قدیمی پشتیبانی نمی کند

همان طور که می‌بینید، این پیام از شما می‌خواهد تا دستگاه خود را به ویندوز 10 آپگرید کنید تا آخرین نسخه مایکروسافت اج را با خود به همراه داشته و به این ترتیب بتوانید از نسخه وب واتس اپ تحت مرورگر مایکروسافت اج استفاده کنید. یا در غیر این صورت، از مرورگرهای دیگر مانند گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس یا اوپرا کمک بگیرید.

عدم پشتیبانی از EdgeHTML به معنای یک مرورگر کمتر برای تست است و مشخص نیست مرورگر فایرفاکس که این روزها کاربران خود را یک به یک از دست می‌دهد، چه زمانی وارد این مرحله خواهد شد.

ردموندی‌ها احتمالا در آینده نزدیک، کاربران نسخه قدیم مایکروسافت اج را مجبور خواهند کرد تا به آخرین ورژن موجود آپدیت کرده و به این ترتیب، بتوانند از جدیدترین امکانات این مرورگر استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها