علی صادقی از جذابیت های فصل جدید «نون.خ» گفت؛

تمایلی به نقش های غصه دار ندارم

علی صادقی، بازیگر فیلم و سریال های کمدی از حضورش در فصل جدید «نون.خ» گفت و بیان کرد که این سریال بهترین اتفاق خواهد شد. 
کد خبر: ۱۲۸۷۰۰۴
تمایلی به نقش های غصه دار ندارم
علی صادقی بازیگر سینما و تلویزیون که کمدی های مختلفی را از او در سریال های تلویزیونی دیده ایم در فصل جدید دوباره با تیم «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی همراه شده است. تاکنون دو فصل از این سریال روی آنتن رفته و جذابیت های قصه، ساختار و به ویژه حضور عوامل در مناطق کردنشین و بهره گرفتن از بازیگران بومی باعث شده مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و مخاطب هر بار منتظر فصل جدیدی از این سریال باشد. حالا در فصل جدید که قرار است برای نوروز آماده شود، علی صادقی یکی از بازیگرانی است که دوباره به تیم پیوسته است. به همین بهانه گفتگویی با وی در جام جم آنلاین داشتیم که در زیر می خوانید:

این روزها درگیر فصل جدید سریال «نون.خ» هستید. فصل دوم هم در سریال حضور نداشتید و حالا مخاطب باید منتظر غافلگیری های جدیدی برای حضور شما در این سریال باشد؟
همچنان نقش سیروس داماد سرخونه نورالدین خانزاده را دارم که بیشتر خرابکاری می کند. (می خندد) البته هنوز فیلمنامه سریال بطور کامل به دستم نرسیده و درباره جزییات نقش در ادامه داستان زیاد خبر ندارم اما، با اعتمادی که به سعید آقاخانی دارم مطمئنم که بهترین اتفاق خواهد افتاد. 
با توجه به کلیتی که از قصه می دانید فکر می کنید این سریال که برای نوروز 1400 هم در نظر گرفته شده است چقدر مخاطب خواهد داشت؟
امیدوارم فصل سوم «نون خ» 100 درصد بیننده داشته باشد. 
شما در سریال های مختلفی همچون عید امسال، خوش نشین ها، زن بابا و نقطه سرخط با سعید آقاخانی همکاری داشتید. چقدر پتانسیل نقش ها برای خودتان جذاب و چالش برانگیز است؟ و یا چقدر دوست دارید نقش های متفاوت تری را تجربه کنید؟
در بیشتر سریال ها به من نقش یک پسری که خرابکاری می کند یا می خواهد زن بگیرد یا با پدرزنش مشکل دارد پیشنهاد می شود که زیاد مورد علاقه من نیست و برایم تکراری شده است. از طرفی هم مایل نیستم در نقش های جدی که غم و غصه را به مخاطب منتقل می کند بازی کند اما بدم نمی آید نقش های متفاوت تری را هم تجربه کنم.
فضای سریال های طنز نسبت به ملودرام با بداهه نزدیکی زیادی دارد چقدر شما از بداهه کمک می گیرید و دستتان باز است؟ 
دستم برای این کار باز است اما معمولا اگر چیزی به ذهنم برسد با کارگردان مطرح می کنم و بعد انجام می دهم البته در «نون خ 1» آنقدر متن ها خوب بود و نکته های طنز زیادی در آن نوشته شده بود که نیازی نبود دیگر من چیزی کم یا زیاد کنم. خود داستان کشش های کافی داشت و به نظرم این سریال مخاطب خودش را هم پیدا کرده است مخصوصا که در «نون خ 3» جذابیت متن ها بیشتر شده است و حتما رضایت مخاطب را جلب می کند.
این روزها در پروژه سینمایی یا تلویزیونی دیگری هم مشغول هستید؟
فعلا تمام تمرکزم را برای بازی روی فصل سوم «نون خ» گذاشته ام، بخاطر همین در هیچ پروژه ای مشغول نیستم و منتظرم بزودی جلو دوربین بروم. 
ولی طی این سال ها کم کارتر شده اید، شرط خاصی برای حضور در پروژه ای یا همکاری با کارگردانی دارید؟
سعی می کنم با کارگردان هایی کار کنم که مهربان باشند و خوش اخلاق و معقول، بالاخره کار در کنار این کارگردان ها لذت بخش است، سعید آقاخانی هم یکی از این کارگردان ها است که من با او دوست هستم و بازی در این سریال را هم بخاطر دوستی با او و اعتمادی که به ایشان داشتم قبول کردم. 
نمی خواهید حوزه های دیگر مثل کارگردانی و یا حتی بازی در تئاتر و دیگر مدیوم ها را تجربه کنید؟
برنامه ای برای ورود به کارگردانی ندارم و فعلا تمرکزم روی بازی در سریال آقاخانی است. درباره تئاتر هم واقعیت این است که تابه حال سمتش نرفته ام و درباره اش فکری ندارم.
اجرا چطور؟ این روزها خیلی از بازیگرها دست به تجربه در حوزه اجرا می زنند؟
یک هنرمند می تواند در حوزه های مختلف، علاوه بر بازیگری خودش را آزمایش کند و موفق هم باشد من هم بدم نمی آید در این زمینه فعالیت کنم. البته اگر اجرای یک برنامه مهیج پیشنهاد بشود نه تنها قبول کرده که استقبال هم می کنم و دوست دارم. 
در این روزهای کرونایی که هم باید در خانه ماند و هم به نوعی روزها را سپری کرد با چه فعالیت های دیگری درگیر هستید؟
خیلی ورزش می کنم. قبل از ورود به بازیگری ورزش شنا را بصورت حرفه ای دنبال می کردم و این روزها هم ورزش هایی چون تنیس، اسکی، شنا را انجام می دهم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۱
آناهیتا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
۰
۵
از قیافه اش معلومه

نیازمندی ها