چهار سرمربی مشهور دنیای فوتبال که در حال حاضر هدایت هیچ تیمی را بر عهده ندارند.
کد خبر: ۱۲۸۶۶۶۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان، در چند فصل اخیر در اروپا تیم‌های فوتبال علاقه بسیاری به استفاده از مربیان جوانی که قبلا به عنوان بازیکن فعالیت می‌کردند نشان داده اند، به همین علت مربیان بزرگی در دنیای فوتبال هستند که در این روز‌ها به جای سرمربیگری در فوتبال به استراحت می‌پردازند و هدایت تیمی را برعهده ندارند، به چهار نفر از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

  سرمربیان مشهوری که در دنیای فوتبال بیکار هستند

 

۱. مائوریسیو پوچتینو؛ شاید او بهترین مربی این لیست باشد، اما او هم مانند سایرین در شرایط فعلی هدایت تیمی را برعهده ندارد.
از زمان اخراج پوچتینو از تیم فوتبال تاتنهام یک سالی گذشته است و در این یکسال همیشه از نام او برای هدایت باشگاه‌های بزرگ اروپایی یاد شده است.

۲. ماسیمیلیانو آلگری؛ مربی پر افتخار ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس بعد از قهرمانی‌های متوالی با این تیم در تابستان ۲۰۱۹ تصمیم به جدایی از یوونتوس گرفت و از آن زمان به بعد هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است.

۳. ارنستو والورده؛ مربی سابق نه چندان محبوب آبی اناری‌ها بدلیل نتایج ضعیف با تیم فوتبال بارسلونا در میانه فصل ۲۰/۲۰۱۹ از این تیم اخراج شد. او از آن زمان تا به حال هدایت تیمی را برعهده نگرفته است.

۴. کیکه ستین؛ مربی سابق بارسلونا که در تیم رئال بتیس روز‌های خوبی را سپری می‌کرد، نتوانست شرایط خوب خود را در بارسلونا ادامه دهد و با نتایج ضعیف و همچنین به علت مشکل با بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا در پایان فصل گذشته از این تیم اخراج شد و او هم نیز فعلا هدایت تیمی را برعهده نگرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها