خاطره-عکس با خداداد عزیزی

بلاژویچ به من لباس هم نداد!

سرمربی تیم شهرخودرو مشهد با بیان اینکه امیرحسین نعمتی، ابوذر صفرزاده، امیر جعفری و اسدآبادی در بازی با ماشین‌سازی حضور ندارند، گفت: شناخت چندانی از این تیم نداریم.
کد خبر: ۱۲۸۵۴۱۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سید مهدی رحمتی امروز در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با اشاره به اینکه از مدیران باشگاه به خاطر تأمین بازیکنان جدید مد نظر خود تشکر می‌کنم، گفت: امکان جذب یک مدافع جدید برای این فصل مهیا نشد لذا با مدافعان فعلی لیگ برتر فوتبال را آغاز می‌کنیم.

 

سرمربی تیم شهرخودرو مشهد بیان کرد: بعد از بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا سعی کردیم بلافاصله تمرینات را شروع کنیم، از سوی دیگر با توجه به افزوده شدن نفرات جدید، اردوی ۱۲ روزه‌ای را در تهران و چندین بازی تدارکاتی در این شهر و مشهد برگزار کردیم؛ هر چند باید گفت در ابتدای لیگ آمادگی کامل نداریم، اما در حال حاضر شرایط خوبی داریم.

 

وی با اشاره به بازخورد مثبت مردم مشهد از مربی‌گری خود افزود: از مربیان سابق شهر خودرو و پیشکسوتان فوتبال مشهد به خصوص خداداد عزیزی که در این مدت در کنار من بوده و از بنده حمایت کردند، سپاسگزاری می‌کنم.

 

رحمتی در ادامه اظهار کرد: نتیجه آزمایش کرونای پنج بازیکن این تیم طی هفته گذشته مثبت شد که از میان آنان نتیجه آزمایش علی نعمتی و امید منصوری در سه روز آخر منفی شد، لذا به تمرین‌ها بازگشتند. 

 

وی با بیان اینکه امیرحسین نعمتی، ابوذر صفرزاده، امیر جعفری و اسدآبادی در بازی فردا حضور ندارند، به نبود هواداران در ورزشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: هواداران عضو جدانشدنی فوتبال هستند، دوست داشتم فردا به عنوان اولین حضور خود به عنوان سرمربی، هواداران را در کنار خود داشته باشم.

 

      رحمتی از غیبت 4 بازیکن شهرخودرو مقابل ماشین‌سازی خبر داد

 

سرمربی تیم شهرخودرو مشهد در ادامه با اشاره به اینکه تیم ماشین سازی تبریز با مربی و بازیکنان جدید با تغییر کامل شاکله به لیگ وارد شده است، گفت: تیم‌ها سه هفته اول لیگ را به شناخت و ارزیابی از هم طی می‌کنند لذا شناخت چندانی از تیم ماشین سازی نداریم، اما تلاش داریم تا سه امتیاز را در اولین بازی لیگ کسب کنیم.

 

وحید بیاتلو، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به نشست خبری قبل از بازی نرسید.

 

گفتنی است، شهر خودرو و ماشین‌سازی از ساعت ۱۵:۵۰ فردا، در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها