کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن بعد از شکست برابر لایپزیگ به حمایت از سرمربی تیم پرداخت.
کد خبر: ۱۲۸۵۱۱۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا و اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیگ رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

این برای دومین بار در فصل جاری است که پاری سن ژرمن در  لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست می دهد و همین باعث شده تا انتقادها از توخل بالا گیرد و احتمال اخراج او دور از انتظار نباشد.

مارکینوش، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن به حمایت از سرمربی تیمش پرداخت و گفت: ما به خوبی فوتبال را می فهمیم. توخل بهترین فصل تاریخ پاری سن ژرمن ر رقم زد. در فوتبال صبر وجود ندارد اما نباید فراموش کرد که او تیم را در فصل قبل به فینال رساند.

او ادامه داد: توخل سرمربی تیم است و باید به او وقت داد. ما به سرمربی تیم اعتماد داریم و با قدرت و تمرکز بالا به ادامه فصل فکر خواهیم کرد. اگر تیم تن به شکست داد و وضعیت به خوبی پیش نمی رود این به مربی ربط ندارد و نباید او را مقصر اصلی دانست. ما بازیکنان باید بهتر ظاهر می شدیم.

 

  حمایت کاپیتان پاری سن ژرمن از توخل

 

مارکینوش در پایان گفت: وضعیت ما در گروه سخت شده است. نباید برابر لایپزیگ تن به شکست می دادیم. سه بازی دیگر باقی مانده است و باید در آنها به پیروزی برسیم تا به دور بعد صعود کنیم. می دانیم که رقابت در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است. ما تیم خوب و یکدستی هستیم و برای رسیدن به اهداف خود باید بیشتر از این تلاش کرد.

در این گروه منچستر یونایتد و لایپزیگ ۶ امتیازی هستند و پاری سن ژرمن و باشاک شهیر هم سه امتیاز دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها