مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا24 فردا 15 آبان همچنین از ساعت 6 روز 16 آبان تا ساعت 2 بامداد روز 17 آبان در محور هزار ممنوع است.
کد خبر: ۱۲۸۴۹۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، علی‌اکبر آشوبی در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌‌های شهر بیان کرد:‌ بر اساس اطلاعات بیش از 2250 دستگاه تردد شمار جاده‌ای و همچنین دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر اغلب جاده‌‌های کشور باز است و تردد به روال عادی در آن جریان دارد.

کاهش 30 درصدی ترافیک جاده‌ ها در شبانه‌روز گذشته

وی اظهار داشت‌: کل تردد ثبت شده در جاده‌ ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس اطلاعات 2287 دستگاه تردد شمار جاده‌ای نسبت به روز قبل 30.1 درصد کاهش دارد. در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.9 درصد بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

تردد روان در محورهای تهران- شمال

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه،‌ آزاد راه تهران- شمال و آزاد راه قزوین- رشت ترافیک روان است.

آشوبی با اشاره به بارش پراکنده در برخی محورهای استان آذربایجان غربی گفت: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

آزادراه کرج- قزوین پرترافیک‌ترین جاده کشور

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آزاد راه کرج- قزوین با 86هزار و 452 تردد پرترددترین جاده کشور بود و پس از آن آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران پرترافیک‌ترین جاده کشور بود.

ممنوعیت تردد کامیون از ساعت 12 تا 24 فردا در هراز

مدیر مرکز مدیریت راهها بیان کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 17 آبان در محورهای هراز، فیروزکوه،‌کندوان، و جاده تهران- سمنان- مشهد ممنوع است.

آشوبی با اشاره به ممنوعیت تردد تریلر در هراز گفت: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 فردا 15 آبان و از ساعت 6 روز 16 آبان تا ساعت 2 بامداد 17 آبان در هراز ممنوع است.

وی همچنین از انسداد 5 محور به دلیل کاهش ایمنی خبر داد و گفت: محور رامیان- شاهرود جاده شمشک- دیزین محور خرم‌آباد- پلدختر، جاده شهداد- نهبندان و محور قزوین- همدان در کیلومتر 110 به علت نبود ایمنی مسدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها