اگر زمان زیادی را برای مرتب کردن لباس‌های خود صرف می‌کنید، بهتر است برای مدیریت کردن و هدر ندادن زمان خود، این روش‌های تا کردن لباس‌ها را یاد بگیرید.
کد خبر: ۱۲۸۴۲۱۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیشرت‌ها، پیراهن‌ها و لباس‌های مجلسی ما از جمله وسایلی هستند که نگهداری از آن‌ها برایمان مایه دردسر هستند. چون هر دفعه که آن‌ها را می‌پوشیم و عوض می‌کنیم باید مراقب باشیم تا چروکی روی آن‌ها نباشد و آن‌ها رابه صورت مرتب اتو بکشیم و یا بعد از استفاده، آن‌ها را طوری در کمد خود نگه داریم که چروک نشوند؛ بنابراین، می‌توان گفت روش تا زدن و یادگیری یک تکنیک خوب برای این کار، بسیار مهم است تا جایی که یکی از نیاز‌های مهم نگهداری از لباس و از بین نرفتن آن محسوب می‌شود.
 
اگر همین الان نگران این موضوع هستید که با انبوه لباس‌هایی که تازه شسته‌اید و خشک شده‌اند، چه کار کنید و یا چگونه آن‌ها را در کمد جا بدهید که نه جای زیادی بگیرند و نه طوری تا شوند که زیاد چروک شوند؟ بهتر است این پنج روش تا زدن پیراهن را با دقت بررسی کنید تا بتوانید این کار سخت را از این به بعد با لذت و شادابی انجام دهید.
 
زیرا این روش‌ها، سریع‌ترین روش‌های تا کردن پیراهن هستند و یاد گرفتن آن‌ها نه تنها می‌تواند از نگرانی و اضطراب شما کم کند بلکه روحیه شما را نیز برای انجام این کار بالا ببرد.
 
تسلط بر این روش‌ها حتی می‌تواند ایده‌هایی را در ذهن شما به وجود آورد که به خوبی بتوانید کمدتان را منظم کنید تا بتوانید از فضای موجود کمد بهترین استفاده را داشته باشید.
 
در ادامه، ویدیوی آموزش آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌های تا کردن پیراهن را مشاهده می‌کنید.
 
 
تعداد بازدید : 93
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها