راه ها و ترفند های فراموش کردن گذشته خود

معشوق گذشته خود را به راحتی فراموش کنید

فراموش کردن معشوق سابق کار سختی است و نیازمند گذشت زمان می باشد اما می توان با راهکارهایی عشق سابق خود را فراموش کرد و برای فصلی تازه از زندگی آماده شد.
کد خبر: ۱۲۸۳۸۱۱

معشوق گذشته خود را به راحتی فراموش کنید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نمناک ، برای بسیاری از ما اتفاق افتاده که در عشق و عاشقی به بن بست خورده ایم و مجبور شده ایم بنا به دلایلی از کسی که عاشقش بودیم دل بکنیم ، این کار بسیار مشکل است اما این پایان راه نیست و نباید همه زندگی را تمام شده دانست، بلکه باید برای فصلی تازه از زندگی آماده شد و و دوباره به زندگی عادی برگشت. مسلما این کار راحت نیست ولی می توان با راهکارهایی که  ارائه می کنیم با یک نگاه واقع بینانه و بدون آسیب روانی زیاد زندگی جدیدی را آغاز کرد .

فراموش كردن معشوق

چگونه معشوق خود را فراموش کنیم؟

به جای فکر کردن به خاطرات زیبایی که با معشوق گذرانده اید کمی عاقلانه به رفتارهایش بیاندیشید . به رفتارهایی که خاطر شما را آزرده و به چهره واقعی مردی نگاه کنید که این همه سال شما را فریب داده است .

واقع بین باشید و بپذیرید رابطه ای که بر اساس عشق واقعی ، صمیمیت، صداقت و تعهد نیست دیر یا زود فرو می ریزد بنابراین وسوسه نشوید و در برابر وسوسه بازگشتن مقاومت نمایید.

خود را جای زن و فرزند او قرار دهید آیا خوشتان می آید دیگری به فکر همسرتان باشد و شما تنها مالک قلب و وجود همسر خود نباشید .

مدام به فردی که عاشقش بودید فکر نکنید و برای فراموشی حقیقی او بیشتر به فکر خودتان باشید .

چند راهکار ساده برای فراموش کردن کسی که عاشقش بودیم 

خودتان را باور داشته باشید . فکر نکنید فقط او مناسب شما بود و شما دیگر عاشق نمی شوید بلکه به این فکر کنید که مردان شایسته زیادی در سر راه ازدواج شما قرار خواهند گرفت.

خوشبین باشید و به این فکر کنید که الان مجرد هستید و باید با آدم های زیادی آشنا شوید . خوشبین بودن موجب می شود شما زودتر عشق از دست رفته تان را فراموش کنید.

به این نیاندیشید که چون جذاب و دوست داشتنی نبوده عشق قبلیتان رهایتان کرده است به این فکر کنید که این امر فرصت دوباره ای به شما می دهد تا فرد مورد نظر خود را بیابید فردی که همانقدر که شما دوستش دارید او نیز شما را دوست خواهد داشت.

مردی که به احساسات شما توجه نمی کند و نسبت به شما و رنج هایتان بی تفاوت و منفعل است، به هیچ عنوان شایسته عشق ورزی نیست. اگر عشق و احترام در یک رابطه باید متقابل باشند نتیجه ای جز سرخوردگی ندارد.

معشوق گذشته خود را به راحتی فراموش کنید

ترفندهای عالی برای فراموش کردن عشق سابق

زمان هایتان را به تنهایی بگذرانید و همیشه برای پر کردن اوقاتتان به دیگران متوسل نشوید . از تنها بودن و مستقل شدنتان شاد باشید و بیاموزید بدون وابستگی به دیگران شاد باشید زیرا فرد زندگی آینده تان به شادی نیاز دارد.

هر چیزی که او به شما داده و مربوط به او است را جمع کنید و در جایی خارج از دید قرار دهید . این کار سبب می شود روحیه تان بهتر شود .

نکات طلایی برای فراموش کردن عشق گذشته

راه هایی برای فراموش کردن یک عشق یک طرفه

  • برای کسی که فقط برایش سرگرمی هستید ارزش قائل نشوید و او را در اولویت قرار ندهید.
  • وقت خودتان را برای کسی تلف نکنید که به فکر شما نیست.
  • از او به خاطر احساس عصبانیت و افسردگی خود انتقام نگیرید و فقط با یک دوست درمورد این موضوع صحبت نکنید.
  • از انجام کارهایی که شما را به یاد او می اندازد، پرهیز کنید .
  • اگر گاهی احساس ناراحتی و تنهایی می کنید گاهی گریه حالتان را بهتر می کند.
  • شماره تلفنتان را عوض کنید تا زیاد پیامهایتان را چک نکنید.
  • در آخر بهتر است بدانید گذشت زمان مشکل را حل خواهد کرد و او را از خاطرتان خواهد برد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها