کوی دانشجوی شبکه رادیویی جوان، که پخش آن از جمعه دوم آبان ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده، یک مجله‌‌ی رادیویی با محوریت مطالبات دانشجویی است که هدف آن پیگیری و بررسی مشکلات و دغدغه‌های دانشجویان است.
کد خبر: ۱۲۸۳۴۸۸

به گزارش جام‌جم آنلاین از شبکه رادیویی جوان، شبکه رادیویی جوان همچون همیشه، این بار هم پیشتاز بوده و با ساخت و روی آنتن بردن یک برنامه‌ی کاملا دانشجویی، بلندگوی صدای رسای دانشجویان سراسر ایران شده است‌.

کوی دانشجوی شبکه رادیویی جوان، که پخش آن از جمعه دوم آبان ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده، یک مجله‌‌ی رادیویی با محوریت مطالبات دانشجویی است که هدف آن پیگیری و بررسی مشکلات و دغدغه‌های دانشجویان است؛ دغدغه‌هایی که محوریت عمده‌ی آن‌ها حول مسائل صنفی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، سیاسی و پژوهشی می‌چرخد.

مجله رادیویی کوی دانشجو تلاش می‌کند تا صدای رسای دانشجویان ایران باشد، به همین سبب از تمامی دانشجویان و فعالان این حوزه دعوت می‌شود تا پیشنهادات، دغدغه‌ها و مطالبات قابل پیگیری خود را برای رادیوجوان از طریق تلفن، پیامک و صفحه رادیوجوان در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام ارسال کنند.

لازم به ذکر است، این برنامه در اولین قسمت خود، با موضوع فرار مغزها، میزبان معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان کشور، جناب آقای دکتر حسن سالاریه بود. همچنین سه نفر از دانشجویان نخبه‌ دانشگاه‌های کشور نیز حضور یافتند تا به صورت شفاف، بی‌واسطه و رو در رو، مشکلات و موانع تحصیلی خود را با معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان مطرح و راه حل‌های احتمالی را بررسی کنند؛

از جمله موضوعات مهمی که قرار است در برنامه کوی دانشجو به‌ آن‌ها پرداخته‌شود، کمبود امکانات آزمایشگاهی، عدم وجود شبکه ارتباطی فعّال میان نخبگان و مسئولین، عدم توزیع موثر گرنت‌های پژوهشی، نخبه کُشی سیستم‌های بروکراتیک و... است که در قسمت‌های بعدی برنامه به بحث گذاشته خواهدشد.

برنامه‌ی «کوی دانشجو» با اجرای محمد صادق علیخانی و به تهیه‌کنندگی غزاله یراقی و سردبیری محمد مهدی دشتی، هر جمعه ساعت ۲۰ از شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود.

برنامه‌های رادیوجوان را می‌توانید بر روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز بشنوید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها